🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  3. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19541.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و رندرهای گلکسی S20 FE [تماشا کنید]

طبق گزارش‌ها، سامسونگ به دنبال رونمایی از نسخه ارزان قیمت پرچمدار خود با نام گلکسی S20 FE است و اخیرا ویدیویی از طراحی این دستگاه منتشر شده است. شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 Fan ...

طبق گزارش‌ها، سامسونگ به دنبال رونمایی از نسخه ارزان قیمت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - پرچمدار خود با نام گلکسی S20 FE است و اخیرا ویدیویی از طراحی این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - دستگاه منتشر شده است.

شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - Fan - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - Edition 5G منتشر شده و اخیرا رندرهای این گوشی هوشمند توسط افشاگر معروف، «OnLeaks» افشا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده‌اند. این گوشی هوشمند به صفحه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایش ۶.۴ اینچی با حفره در مرکز برای میزبانی دوربین سلفی مجهز می‌شود و طراحی آشنایی دارد. این گوشی هوشمند مانند گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - بجای پنل پشتی شیشه‌ای، به پنل پشتی پلاستیکی مجهز خواهد شد.

علاوه بر تغییر جنس پنل پشتی، سامسونگ برای کاهش قیمت این دستگاه تغییراتی در میزان حافظه و همچنین دوربین‌های آن نیز اعمال خواهد کرد. به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - احتمال زیاد مانند گوشی گلکسی S10 لایت، سامسونگ برای محصول جدید خود پردازنده ضعیف در نظر نمی‌گیرد و این امکان وجود دارد که رفرش ریت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایشگر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - گلکسی S20 FE - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - 5G نیز ۱۲۰ هرتز باشد.

این گوشی هوشمند به ۶ و ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود و از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین‌های ۱۲ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - مگاپیکسلی اولترا واید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری همراهی می‌شود. سامسونگ برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر می‌گیرد که انتظار می‌رود شارژدهی بالایی داشته باشد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان

انتظار می‌رود این دستگاه به سنسور اثر انگشت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - درون نمایشگر مجهز شود، با این حال فاقد - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بندر انزلی استان گیلان - جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. سامسونگ برای این محصول خود چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ را در نظر می‌گیرد.

گزارش‌ها به احتمال عرضه این محصول در ماه اکتبر در کره جنوبی با قیمت ۷۵۰ دلار اشاره می‌کنند. در حال حاضر نمی‌دانیم سامسونگ گوشی گلکسی S20 FE 5G‌ را در کدام کشورها عرضه خواهد کرد، با این حال در صورتی که این دستگاه با قیمت کمتر از ۸۰۰ دلار در آمریکا و کشورهای اروپایی عرضه شود، فاصله میان گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی A71 را پر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone