🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41953.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مصرف باتری iOS 11 تقریباً دو برابر بیشتر از نسخه قبل است

اگر به تازگی سیستم عامل آیفون یا آیپد خود را به iOS 11 آپدیت کرده اید و متوجه شده اید که باتری دستگاه شما با سرعت بیشتری در مقایسه با قبل تخلیه می شود، خبر ...

اگر به تازگی سیستم عامل آیفون یا آیپد خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - را به iOS 11 آپدیت کرده اید و متوجه شده اید که باتری دستگاه شما با سرعت بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - در مقایسه با قبل تخلیه می شود، خبر خوبی برایتان داریم: شما تنها نیستید.

به تازگی شرکت «واندرا» (Wandera) که در حوزه امنیت موبایل فعالیت دارد، اطلاعات دریافتی از کاربرانی که iOS 11 را روی آیپد و آیفون نصب کرده اند را تجزیه و تحلیل نموده و دریافته که مصرف باتری آنها نسبت به iSO 10 تقریباً دو برابر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - است.

زمان شارژدهی در iOS 11 تا 60 درصد کاهش یافته

این شرکت برای تعیین میزان تأثیر iSO 11 روی شارژدهی آی-دیوایس ها، مجموعه ای شامل 50 هزار کاربر با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده متوسط تا سنگین از انواع آیپد و آیفون را ارزیابی کرده و میانگین عملکرد باتری دستگاه های آنها را قبل و بعد از آپدیت مقایسه نموده است. نتیجه این بررسی را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران

شرکت واندرا می گوید میانگین زمان تخلیه کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - باتری دستگاه های مجهز به iOS 10 (از 100 تا صفر درصد) برابر با 240 دقیقه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - بوده، در حالی که این رقم برای iOS 11 به حدود 96 دقیقه کاهش یافته است. این کاهش 60 درصدی در زمان شارژدهی نگرانی و نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته، به خصوص آنهایی که دستگاه های قدیمی دارند و در حالت عادی هم با ضعف باتری مواجه بودند.

گفتنیست آیفون های 8 و 8 پلاس به تازگی به دست خریداران اولیه رسیده اند و آیفون X هم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - از چند هفته دیگر عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - می شود. احتمالاً این دستگاه های جدید باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - افزایش میانگین زمان شارژدهی باتری iOS 11 خواهند شد، اما باید دید آیا اپل راهکاری را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - کاربران قدیمی نیز ارائه می دهد یا خیر.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
احیانا منطقه چمازکتی قائمشهر هم سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در چمازکتی شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر مانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام دوستان عزیز، من در حال حاضر در بازار در شهر قائمشهر منطقه شن چال هستم و یکی از اشکالات رایج که در اجاق گاز و فر ایندزیت KP-9F21SX مشاهده می‌شود، قطع شدن برق در آن است. اگر شما نیز با این اشکال روبرو شدید، بهتر است که به یک تعمیر کار مجرب و ماهر مراجعه کنید. با توجه به لهجه بازاری در شهر قائمشهر، می‌توانید به فروشگاه‌های نزدیکتر پرسش کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone