🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41948.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تعمیر پنل پشتی آیفون 8 گران تر از تعویض نمایشگر تمام می شود

آیفون های جدید اپل در 21 شهریور ماه معرفی شدند. مهمترین تغییر ظاهری مدلهای 8 و 8 پلاس، صفحه پشتی شیشه ای آنها بوده و به تازگی مشخص شده در صورتی که این صفحه بشکند ...

آیفون های جدید اپل در 21 شهریور ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - معرفی شدند. مهمترین تغییر ظاهری مدلهای 8 و 8 پلاس، صفحه پشتی شیشه ای آنها بوده و به تازگی مشخص شده در صورتی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که این صفحه بشکند هزینه بالایی را به کاربر خود تحمیل می کند.

حالا شکستن صفحه شیشه ای پشتی آیفون جدید، برای افرادی که در طرح +AppleCare ثبت نام کرده اند، با احتساب مالیات، هزینه 99 دلاری را در بر دارد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در حالی که تعویض نمایشگر در این طرح تنها 29 دلار تمام می شود. لازم به ذکر است که اپل شکستن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پنل پشتی را در بخشی متفاوت با نمایشگر و تحت عنوان «صدمات دیگر» - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - (other damages) دسته بندی کرده است که بر اساس آن هزینه ای مشابه با سایر صدمات دارد.

فعال سازی سرویس +AppleCare (طرحی که امکان بهره مندی از تخفیف تعمیر را برای کاربر فراهم می آورد) برای آیفون های 8 و 8 پلاس به ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 129 و 149 دلار هزینه دارد و تنها 2 بار صدمه دیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موبایل را با هزینه های مذکور پوشش می دهد. برای بار های سوم و بعد از آن، کاربر متحمل هزینه 349 دلاری برای تعمیرات آیفون 8 و 399 دلاری برای نسخه پلاس می گردد. همچنین در صورت صدمه نمایشگر، هزینه ها برای آیفون های 8 و 8 پلاس پس از اتمام تعهد سرویس، به ترتیب 149 و 169 دلار خواهد بود.

همچنین لازم است اشاره نماییم که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خرید طرح +AppleCare حداکثر تا 60 روز پس از خرید آیفون امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پذیر است. اگرچه در کشور ما خرید این طرح امکان پذیر نیست. در صورتی که کاربری این طرح را خریداری نکند، هزینه ها مشابه حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پس - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اتمام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تعهد سرویس مذکور خواهد بود که تقریباً معادل نیمی از قیمت آیفون است؛ پس شاید بهتر باشد برای محافظت از اسمارت فون خود از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کاور محافظ استفاده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone