🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41942.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شرکت روسی موبایل ضد جاسوسی تایگافون را معرفی کرد

ناتالیا کسپرسکی، مؤسس و مدیر پیشین شرکت معروف امنیتی به همین نام و کارآفرین فعال در حوزه فناوری اطلاعات، راهکاری را برای افرادی معرفی کرده است که می ترسند از طریق موبایل هایشان مورد نظارت ...

ناتالیا کسپرسکی، مؤسس و مدیر پیشین شرکت معروف امنیتی به همین نام و کارآفرین فعال در حوزه فناوری اطلاعات، راهکاری را برای افرادی معرفی کرده است که می ترسند از طریق موبایل هایشان مورد نظارت غیر قانونی و جاسوسی نهادهای دولتی قرار بگیرند.

کسپرسکی در نشست تجاری که به تازگی در مسکو برگزار شد، موبایل جدید «تایگافون» (TaigaPhone) را رونمایی کرد که توسط شرکت «اینفوواچ گروپ» (InfoWatch Group) طراحی گشته و فقط 260 دلار آمریکا قیمت دارد. اینفوواچ، شرکت توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نرم افزاری تحت هدایت کسپرسکی به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

تایگا به جنگل های برفی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شمال روسیه (و شمال کانادا) گفته می شود و کسپرسکی به همین خاطر، این موبایل را کاملاً به رنگ سبز طراحی کرده و آن را به نمایشگر 5 اینچی لمسی مجهز نموده.

کسپرسکی می گوید تایگا فون را برای کاربران سازمانی توسعه داده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا نسبت به امنیت اطلاعات کسب و کار خود مطمئن باشند. گریگوری واسیلیِف در مراسم رونمایی آن اعلام کرد:

تقریباً نیمی از سرقت اطلاعات در روسیه از طریق دستگاه های موبایل صورت می گیرد، و ما تصمیم داریم این معضل را با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تایگا فون حل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته تایگافون - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نخستین موبایل روسی به شمار نمی رود. شرکت یوتا هم از سال 2013 به تولید تلفن همراه می پردازد و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به تازگی موبایل یوتا 3 را با دو نمایشگر معرفی کرده است.

اینفوواچ قصد دارد تایگافون را به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قیمت 12 تا 15 هزار روبل به شرکت های روسی بفروشد که حدود 5 برابر ارزان تر از هزینه آیفون در این کشور به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

گفتنیست شرکت اینفوواچ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محرمانگی اطلاعات تمام کاربران تایگا فون - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را تضمین می کند، اما با توجه به سابقه شرکت کسپرسکی و شائبه همکاری با دولت پوتین، مشخص نیست آیا کاربران به آنها اطمینان می کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone