🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41936.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل قابلیت 3D Touch را در بروزرسانی بعدی بازمی گرداند

انتشار iOS 11 در کنار ارائه قابلیت های فراوان باعث غیرفعال شدن ژست های حرکتی 3D Touch شده که نارضایتی برخی از کاربران را به دنبال داشته است، اما سخنان یکی از مدیران اپل در ...

انتشار iOS 11 در کنار ارائه قابلیت های فراوان باعث غیرفعال شدن ژست های حرکتی 3D Touch شده که نارضایتی برخی از کاربران را به دنبال داشته است، اما سخنان یکی از مدیران اپل در این باره می تواند باعث امیدواری آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - شود.

اپل به خاطر محدودیت های فنی ناچار شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - 3D Touch را غیرفعال کند

«کریگ فدریگی» نایب رییس بخش مهندسی نرم افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - اپل تاکید کرد که ژست حرکتی 3D Touch که در iOS 11 حذف شده بود در بروزرسانی بعدی اضافه می شود. این قابلیت امکان باز کردن صفحه مالتی تسکینگ را با کلیک روی لبه چپ صفحه و باز  کردن اپ سویچر را با یک کشیدن صفحه به سمت راست فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - می کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران فدریگی در پاسخ به ایمیل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - سایت «مک رومرز» اعلام کرده که این شرکت به خاطر محدودیت های فنی ناچار شده این ویژگی را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - به صورت موقت غیرفعال کند اما این مساله - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - به معنای کنار گذاشتن همیشگی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر امیرکلا استان مازندران - 3D Touch نیست.

در حال حاضر تنها راه باز کردن اپ سویچر در آیفون های 8 و 8 پلاس دو بار فشار دادن کلید هوم است. در آیفون 10 نیز با بالا کشیدن نوار هوم مجازی تا وسط صفحه، قالبلیت مالتی تسکینگ فعال می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone