🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41826.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وزیر فرهنگ و ارشاد خواستار مذاکره برای خروج کیت های توسعه کنسول از لیست کالاهای تحریمی شد

با توجه به صحبت های اخیر مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حسن کریمی قدوسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ظاهرا اقداماتی برای بهبود وضعیت بازی سازان داخلی در حال انجام است. در حال ...

با توجه به صحبت های اخیر مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حسن کریمی قدوسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ظاهرا اقداماتی برای بهبود وضعیت بازی سازان داخلی در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حال انجام است. در حال حاضر و به علت تحریم ها، بازی سازان داخل کشور اغلب به کیت های توسعه (Development Kit) کنسول ها دسترسی ندارند و به همین دلیل توسعه بازی روی این پلتفرم ها برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شان ممکن نیست.

کیت های توسعه، سخت افزاری هایی هستند که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سازندگان کنسول ها در اختیار بازی سازان قرار می دهند و بازی سازان هم با استفاده از این ها بازی های خود را روی پلتفرم های آن سازندگان توسعه می دهند. این کیت ها به توسعه دهندگان کمک می کنند تا با ساختار کنسول آشنا شوند، بازی های خود را پیش - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از عرضه تست کنند و از کارایی بهینه بازی خود روی آن کنسول مطمئن شوند. به همین دلیل هم بدون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دسترسی به این کیت ها، توسعه بازی برای کنسول ها بسیار دشوار است.

برای حل این موضوع، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ارسال نامه ای به محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه تلاش ها برای حل این مشکل را در داخل دولت به جریان انداخته اند. بنیاد انتظار دارد که این بار وزرات امور خارجه برای رفع تحریم های مربوط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به کیت های توسعه دست به کار شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

البته این اولین بار نیست که بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای رفع این تحریم ها تلاش می کند. پیش تر، این نهاد مستقیما با سه شرکت تولید کننده کنسول های بازی وارد گفت و گو شده بود که متاسفانه مذاکره ها راه به جایی نیافتند.

البته با توجه به وضعیت اخیر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تحریم ها بر علیه ایران، به نظر نمی رسد که این قطعات سخت افزاری به همین راحتی از لیست تحریم های ایالات متحده خط بخورند. با این حال امیدواریم که حداقل تلاش های لازم برای بهبود وضعیت بازی سازان ایرانی از سمت دولت مردان صورت بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone