🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41933.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ورود بخش خصوصی به ترانزیت ترافیک بین‌الملل

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه های رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست اعلام کرد که مشارکت بخش خصوصی برای آزادسازی ترانزیت ترافیک اینترنت بین الملل در دستور کار قرار ...

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات با اشاره به برنامه های رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست اعلام کرد که مشارکت بخش خصوصی برای آزادسازی ترانزیت ترافیک اینترنت بین الملل در دستور کار قرار گرفت.

شرکت خصوصی انتقال ارتباطات بین الملل برای فعالیت در این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - مهم تشکیل خواهد شد

«برات قنبری» از مشارکت بخش خصوصی در برنامه آزادسازی ترانزیت ترافیک ارتباطات بین الملل خبر داد و اشاره نمود که قرار است دراین راستا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - «شرکت انتقال ارتباطات بین الملل» به صورت خصوصی تشکیل شود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - به زودی اسناد آن برای تصویب به هیأت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - وزیران ارائه خواهد شد.

او اهداف برنامه‌ٔ «رفع انحصار در حوزه های زیرساخت و پست» را این‌گونه توصیف نمود:

«در این برنامه اقدامات مناسبی برای اولویت‌های رئیس جمهوری مبنی بر «توجه به رفع انحصارها و برقرار کردن فضای رقابتی» و همچنین «تنظیم مقررات مناسب و مشوق فعالیت های اقتصادی مولد و زمینه سازی برای افزایش سهم بخش خصوصی درصنعت فناوری اطلاعات» پیش بینی شده است.»

برنامه‌های وزارت ارتباطات ظرف دوماه آینده تنظیم خواهد شد

وی با اشاره به ابلاغ پیوست حکم وزیر ارتباطات از سوی رئیس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد که براین اساس مقرر شده است که ظرف مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - دو ماه برنامه های وزارت ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - تنظیم و ارائه شود.

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات از اعطای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - پروانه اپراتور پست خصوصی در راستای کاهش تصدی های دولت و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - خبر داد که احتمالاً در برنامه ۱۰۰ روزه اول وزیر نهائی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پل سفید استان مازندران - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone