🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41932.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در صدر فهرست برترین دوربین های موبایل DxOMark

فروش رسمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از پنجشنبه آغاز شده و وبسایت «DxOMark» نیز به عنوان یکی از معتبرترین مراجع آزمون کیفیت دوربین، این محصولات را مورد بررسی قرار داده که نتیجه آن ...

فروش رسمی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از پنجشنبه آغاز شده و وبسایت «DxOMark» نیز به عنوان یکی از معتبرترین مراجع آزمون کیفیت دوربین، این محصولات را مورد بررسی قرار داده که نتیجه آن تصاحب صدر جدول توسط موبایل های جدید اپل بوده است.

در واقع آیفون 8 پلاس و آیفون 8 موفق شدند به ترتیب با کسب نمرات 94 و 92، رتبه های اول و دوم لیست DxOMark را به خود اختصاص دهند و جای گوگل پیکسل و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - HTC - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - U11 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - را (با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - نمره مشابه 90) بگیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان

البته نمرات مورد اشاره ترکیبی از امتیاز عکاسی و فیلمبرداری بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - که آیفون 8 پلاس توانسته با کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - نمره 96 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - در بخش عکاسی، با اختلاف نسبت به رقبا بهترین گزینه برای ثبت عکس باشد اما در زمینه فیلمبرداری، با امتیاز 89 در پس U11 با نمره 91 قرار خواهد گرفت.

آیفون 8 پلاس تصاویر پرتره و HDR با کیفیتی را ثبت می‌کند

موبایل مورد بحث یکی از بهترین دیوایس ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - برای عکاسی پرتره بوده و به لطف نرم افزار پیشرفته خود، تصاویر HDR با کیفیتی را ثبت می کند. در ضمن نمره 89 در بخش فیلمبرداری به هیچ عنوان نشانه ضعف آیفون 8 پلاس نیست، و این دستگاه از لرزشگیر فوق - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - العاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - ای برای ضبط ویدیو بهره مند بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - رنگ ها را به خوبی رندر می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان

از سوی دیگر اما آیفون 8 پلاس در محیط های کم نور با حضور رنگ های ناخواسته و در نور مصنوعی، با نویز و عدم فوکوس صحیح مواجه است. همچنین در ویدیو های مربوط به محیط های کم نور نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - نویزهایی مشاهده می شود که البته موارد مذکور، بسیار جزئی بوده و در نتیجه نهایی تست تأثیر اندکی داشته اند.

آیفون 8 هم به عنوان ارزان ترین تلفن اپل در سال 2017، از شرایط خوبی برخوردار بوده و بهترین دوربین موبایل با لنز واحد را در اختیار دارد. این محصول در واقع از سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان - اصلی ماژول دوگانه آیفون 8 پلاس بهره می برد که حسگر جانبی در تلفن بزرگتر، موجب برتری هایی در زمینه زوم و حالت «Bokeh» شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مینودشت استان گلستان

گفتنی است همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، محصولات جدید اپل در بعضی بخش ها نسبت به یکدیگر برتری هایی دارند که البته باید منتظر بود و دید موبایل گران قیمت کمپانی ساکن کوپرتینو یعنی آیفون 10، چه عملکردی در تست DxOMark خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone