🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19442.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی با فروش ۱۰۵ میلیون گوشی در نیمه اول ۲۰۲۰ رقبا را پشت سر گذاشت

بر اساس آمار جدیدی که از سوی هواوی اعلام شده این شرکت در شش ماهه ابتدایی سال 2020 موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال ...

بر اساس آمار جدیدی که از سوی هواوی اعلام شده این شرکت در شش ماهه ابتدایی سال 2020 موفق به فروش ۱۰۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - حوزه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - است.

در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال 2020 برگزار شد، «یو چندونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه اول سال 2020 موفق به کسب سودی معادل 255.8 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - میلیارد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - یوآن (36.7 میلیارد دلار) شده و با فروش 105 میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیده است.

بر اساس این آمار شرکت هواوی توانسته در جریان سه ماهه دوم سال 2020 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - با کنار زدن رقیب کره‌ای خود به عنوان برترین تولیدکننده موبایل در دنیا دست پیدا کند. البته مدیرعامل هواوی معتقد است اگر در سال گذشته موضوع محدودیت‌ها علیه هواوی مطرح نمی‌شد هم این شرکت می‌توانست به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - جایگاه اول فروش گوشی‌های هوشمند برسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان

نکته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - دیگری که باید به آن توجه داشت این است که هواوی به جز بخش موبایل در صنایع دیگر نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در میان این صنایع می‌توان به تولید تجهیزات پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند اشاره کرد که در آن توانسته به رتبه دوم فروش جهانی و رتبه اول در چین برسد. در بازار تبلت‌ها نیز هواوی در رتبه سوم جهانی و رتبه اول چین قرار دارد و در حوزه لپ‌تاپ‌ها نیز به جایگاه دوم فروش در چین دست یافته است.

بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط موسسه IDC، هواوی در سه ماهه دوم سال 2020 تعداد 55.8 میلیون دستگاه فروخته و با این آمار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - به سهمی معادل 20.2 درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند رسیده است. در این میان فروش داخلی هواوی سهمی 45 درصدی را از بازار گوشی‌های هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان می‌دهد که عمده سود هواوی در گروه محصولات میان‌رده‌ی رو به بالا بوده است.

به نظر می‌رسد تمرکز بیش از پیش هواوی در زمینه توسعه اکوسیستمی شامل انواع دستگاه‌ها از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - لپ‌تاپ‌، تبلت، ساعت، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر املش استان گیلان - هدفون و غیره که به راحتی نیز به یکدیگر متصل می‌شوند، از جمله سیاست‌های هواوی بوده که تاکنون ثمرات مثبتی در رشد درآمد این شرکت داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone