🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  2. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  3. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  5. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19423.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هند از مشارکت هواوی و ZTE در توسعه شبکه 5G جلوگیری می‌کند

هند به دلیل درگیری مرگبار در مرز این کشور با چین از مشارکت شرکت‌های هواوی و ZTE در توسعه شبکه 5G جلوگیری می‌کند. به گزارش بلومبرگ، تصمیم دولت هند برای ممنوعیت مشارکت شرکت‌های هواوی و ...

هند به دلیل درگیری مرگبار در مرز این کشور با چین از مشارکت شرکت‌های هواوی و ZTE در توسعه شبکه 5G جلوگیری می‌کند.

به گزارش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران - بلومبرگ، تصمیم دولت هند برای ممنوعیت مشارکت شرکت‌های هواوی و ZTE در توسعه شبکه 5G این کشور احتمالاً در هفته‌های آتی توسط دفتر نخست وزیر هندوستان اعلام خواهد شد.

وزارت ارتباطات هند به زودی قانونی که ۲ مرداد توسط دولت این کشور تصویب شد را اجرا می‌کند. به موجب این قانون - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران - از سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی در پروژه‌های حساس که با هند مرز مشترک دارند جلوگیری به عمل می‌آید. آنطور که گزارش شده دولت هند این قانون را به دلیل حفاظت از امنیت ملی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران - تصویب کرده است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران

وزارت ارتباطات هند برای راه اندازی آزمایشی شبکه 5G با شرکت‌های خصوصی مثل Reliance Jio Infocomm، Bharti - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران - Airtel و Vodafone مذاکرات را از سر می‌گیرد که به دلیل تعطیلی گسترده ناشی از شیوع ویروس کرونا متوقف شده بودند.

پیشتر کشورهایی همچون استرالیا، ایالات متحده و بریتانیا به دلیل نگرانی از ارتباط شرکت‌های هواوی و ZTE با دولت چین و احتمال جاسوسی، از مشارکت آنها در توسعه شبکه 5G جلوگیری کرده‌اند و حال هند نیز در تصمیمی مشابه به آنها پیوسته است. کمیسیون فدرال تجارت آمریکا به طور رسمی هواوی و ZTE را تهدید برای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است.

هند اوایل سال جاری میلادی به هواوی مجوز مشارکت در توسعه شبکه 5G - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران - این کشور را داد، اما پس از اقدامات تحریک آمیز چین در مرزهای مشترک روابط این دو کشور رو به تیرگی گرایید و هند مواضع خود را تغییر داد.

اواخر خرداد ماه امسال به دنبال درگیری نظامی ارتش چین و هند در مرزهای مشترک ۲۰ سرباز هندی و تعدادی از سربازان چینی که تعداد دقیق - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر امیرکلا استان مازندران - آنها اعلام نشده کشته شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone