🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  2. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  5. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19425.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل اطلاعات جدیدی از چیپ‌های Tiger Lake و پردازنده گرافیکی Xe منتشر کرد

اینتل در رویداد Architecture Day 2020 این شرکت اطلاعاتی در مورد پردازنده‌های سری Tiger Lake و همچنین پردازنده گرافیکی مجتمع Xe منتشر کرد و وعده عملکرد بالا و مصرف برق پایین را داد. پردازنده‌های سری ...

اینتل در رویداد Architecture Day 2020 این شرکت اطلاعاتی در مورد - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پردازنده‌های سری Tiger Lake و همچنین پردازنده گرافیکی مجتمع Xe منتشر کرد و وعده عملکرد بالا و مصرف برق پایین را داد.

پردازنده‌های سری Tiger Lake و پردازنده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرافیکی Xe برای اینتل اهمیت فراوانی دارند چرا که این تراشه ساز در چند سال اخیر به خاطر پیشی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرفتن AMD تحت فشار بوده است. ARM نیز سلطه اینتل در بازار کامپیوترها را به خطر انداخته و شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت، سامسونگ و اپل در پی عرضه کامپیوترهای مبتنی بر ARM هستند. اینتل همچنین اخیراً از تأخیر در عرضه پردازنده‌های ۷ نانومتری دستکم تا سال ۲۰۲۲ خبر داد که این شرکت را در عرصه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رقابت باز هم از AMD عقب‌تر می‌اندازد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

به همین دلیل اینتل به یک پیروزی بزرگ در پاییز امسال نیاز دارد و پردازنده‌های نسل یازدم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سری Tiger Lake تلاش این شرکت برای حضور قوی‌تر در میدان رقابت است. این پردازنده‌ها از معماری Willow Cove استفاده می‌کنند که بر مبنای فناوری SuperFin ساخته شده و اینتل وعده عملکرد بسیار بهتر را با آنها داده است.

اینتل می‌گوید پردازنده‌های ۱۰ نانومتری Tiger Lake به لطف بهره مندی از فناوری SuperFin سرعت فرکانس بیشتر را فراهم کرده و در عین حال برق کمتری مصرف می‌کنند. پردازنده‌های این سری همچنین از استانداردهای I/O مختلف از جمله تاندربولت 4، USB 4، رم DDR5 تا حداکثر سرعت ۵۴۰۰ مگاهرتز و PCIe نسل ۴ پشتیبانی می‌کنند.

چیپ‌های Tiger Lake برای اولین بار پردازنده گرافیکی مجتمع Xe را عرضه می‌کنند. به گفته اینتل پردازنده گرافیکی مجتمع Xe-LP از حداکثر ۹۶ واحد اجرایی (EU) برخوردار بوده و عملکرد بهتر و مصرف برق پایین‌تر را در مقایسه با پردازنده گرافیکی Gen11 موجود در چیپ‌های نسل دهم سری Ice - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - Lake ارائه می‌کند.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اینتل می‌گوید پردازنده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرافیکی Xe-LP عملکرد کامپیوترهایی که برای گیم ساخته نشده‌اند را افزایش خواهد داد و بازی‌های همچون پابجی، Grid، Doom Eternal - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و Battlefield - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - V را با رزولوشن 1080p اجرا می‌کند. این پردازنده گرافیکی حداکثر از رزولوشن 8K، استاندارد HDR10، پنل‌های دالبی ویژن و ریفرش ریت ۳۵۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

اینتل اطلاعاتی در مورد پردازنده گرافیکی دیگر این شرکت یعنی Xe-HP نیز ارائه کرد و با نمایش قدرت بالای آن در - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - انکودینگ ویدیو از عرضه آن در سال ۲۰۲۱ خبر داد. این شرکت همچنین از معماری گرافیکی دیگری به نام Xe-HPG نیز پرده برداشت که مختص بازی طراحی شده و تلاش اینتل برای رقابت نزدیک‌تر با پردازنده‌های گرافیکی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بازی محور AMD و انویدیا محسوب می‌شود. این شرکت اضافه کرد که تولید کارت گرافیک ارزان قیمت DG1 را آغاز کرده و اواخر سال جاری میلادی آن را روانه بازار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone