🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19426.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا حساب‌های رمزارز وابسته به القاعده و داعش را توقیف کرد

نیروهای امنیتی آمریکا در عملیاتی که از آن به عنوان بزرگ‌ترین عملیات کشف و ضبط رمزارز در رابطه با تروریسم یاد شده، کمپین‌های تأمین منابع مالی سه سازمان تروریستی را از بین بردند. بر اساس ...

نیروهای امنیتی آمریکا در عملیاتی که از آن به عنوان بزرگ‌ترین عملیات کشف و ضبط رمزارز در رابطه با تروریسم یاد شده، کمپین‌های تأمین منابع مالی سه سازمان تروریستی را از بین بردند.

بر اساس گزارش وزارت دادگستری ایالات متحده، سازمان‌های خدمات درآمد داخلی (IRS)، اداره تحقیقات امنیت میهن (HSI) و پلیس فدرال آمریکا (FBI) در عملیاتی علیه گردان‌های عزالدین قسام، القاعده و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - داعش، کمپین‌های تأمین منابع مالی این گروه‌ها از طریق پول دیجیتال را شناسایی کرده و از بین بردند.

وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید گردان‌های عزالدین قسام از طریق وب سایت این گروه و همچنین شبکه‌های اجتماعی از کاربران درخواست بیت کوین کرده است. مأموران سازمان خدمات درآمد داخلی، اداره تحقیقات امنیت میهن و FBI توانستند ۱۵۰ حساب رمزارز وابسته به گروه‌های یاد شده را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - کشف و ضبط کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان

به گفته وزارت دادگستری آمریکا، القاعده و گروه‌های وابسته به آن با استفاده از تلگرام و شبکه‌های اجتماعی از کاربران درخواست بیت کوین کرده و در برخی موارد خود را از طرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - سازمان‌های خیریه معرفی کرده‌اند. ۱۵۵ حساب رمزارز وابسته به این گروه کشف شد.

افراد وابسته به داعش با ترفند فروش تجهیزات محافظتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - کرونا به دنبال تأمین منابع مالی این گروه تروریستی بوده‌اند. وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید فردی به نام Murat Cakar با فروش ماسک‌های N95 بی‌کیفیت و دیگر تجهیزات محافظتی در اینترنت در پی کمک مالی به گروه یاد شده بوده است. یک شرکت آمریکایی به دنبال خرید انبوه تجهیزات محافظتی از این فرد برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و اداره‌های آتش نشانی آمریکا بوده است. مأموران این کمپین را شناسایی و چهار صفحه فیسبوک وابسته به آن را از بین بردند.

آنطور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - که نیویورک تایمز گزارش می‌کند، مأموران آمریکایی در مجموع حدود ۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - میلیون دلار بیت کوین کشف و ضبط کرده‌اند. مأموران همچنین تعدادی از کیف پول‌های ارز دیجیتال خصوصی وابسته به گروه‌های تروریستی را در لیست سیاه قرار دادند که کار نقد کردن پول از طریق مؤسسات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ابهر استان زنجان - مالی را برای صاحبان آنها سخت‌تر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone