🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19422.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان آمریکایی تیک‌تاک در پی شکایت از دولت ترامپ هستند

کارمندان آمریکایی تیک‌تاک به دنبال فرمان اجرایی ترامپ و تحریم شرکت بایت‌دنس (مالک تیک‌تاک)، به دنبال شکایت از دولت ایالات متحده هستند. به گفته آنها این فرمان جلوی پرداخت حقوق به آنها را می‌گیرد. رییس ...

کارمندان آمریکایی تیک‌تاک به دنبال فرمان اجرایی ترامپ و تحریم شرکت بایت‌دنس (مالک تیک‌تاک)، به دنبال شکایت از دولت ایالات متحده هستند. به گفته آنها این فرمان جلوی پرداخت حقوق به آنها را می‌گیرد.

رییس جمهور آمریکا حدوداً یک هفته قبل با امضای فرمان اجرایی جدید شرکت بایت دنس را تحریم کرد. به موجب این فرمان هرگونه مراوده مالی شرکت‌های آمریکایی با این کمپانی و شرکت‌های زیرمجموعه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - آن (از جمله تیک‌تاک) از ۳۰ شهریور ممنوع خواهد شد.

این فرمان گسترده است و مشخص نیست مانع از پرداخت حقوق به کارکنان تیک‌تاک می‌شود یا خیر، به همین دلیل کارمندان آمریکایی این شرکت در پی شکایت از دولت آمریکا هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس

«مایک گادوین» (Mike Godwin)، وکیل آمریکایی روز پنج شنبه با انتشار توییتی اعلام کرد که او و چند وکیل دیگر از این پرونده در دادگاه دفاع خواهند کرد. وی افزود این تصمیم افراطی حقوق اساسی کارکنان تیک‌تاک از جمله حق دریافت دستمزد را به خطر انداخته است.

گادوین را «مایک رایان» یکی از کارکنان آمریکایی تیک‌تاک استخدام کرده است. رایان با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - راه اندازی کمپین در سایت GoFundMe هزاران دلار برای متقاعد کردن دادگاه به تغییر فرمان اجرایی ترامپ پول جمع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - است. رایان می‌گوید این فرمان دستمزد ۱۵۰۰ کارمند بایت دنس و تیک تاک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - را از تاریخ ۳۰ شهریور قطع می‌کند.

تیک‌تاک مدعی شده تحریم بایت دنس غیرقانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - است و در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - پرونده‌ای جداگانه قصد دارد از دولت آمریکا شایت کند. این شرکت اضافه کرد که نقشی در پرونده شکایت کارکنان این شرکت از دولت آمریکا ندارد ولی به تلاش آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - احترام می‌گذارد.

دولت آمریکا می‌گوید داده‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - که تیک تاک از کاربران آمریکایی جمع آوری می‌کند، به دولت چین اجازه می‌دهد تا به اطلاعات شخصی آمریکایی‌ها دسترسی پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر آباده استان فارس - کرده و از آنها جاسوسی کند. تیک تاک در واکنش به این اتهام می‌گوید داده‌های کاربران آمریکایی را در چین ذخیره نکرده و آنها را در اختیار دولت چین قرار نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هما نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شما دور و بر روستای صغاد آباده تعمیر اجاق گاز و فر تکنو TS-E6012 هم دارید؟
پاسخ: بله در روستای صغاد شهر آباده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone