🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18847.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ردیاب «ایرتگ» و آیپد پرو جدید احتمالا ماه آینده میلادی از راه می‌رسند

منبعی آگاه مدعی شد ردیاب ایرتگ و چندین مدل آیپد پرو جدید ماه آینده میلادی در جریان یک رویداد آنلاین معرفی خواهند شد. اپل سال ۲۰۲۱ از چندین محصول جدید رونمایی می‌کند و اگر شایعه‌ها ...

منبعی آگاه مدعی شد ردیاب ایرتگ و چندین مدل آیپد پرو جدید ماه آینده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - میلادی در جریان یک رویداد آنلاین معرفی خواهند شد.

اپل سال ۲۰۲۱ از چندین محصول جدید رونمایی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - می‌کند و اگر شایعه‌ها درست باشند با معرفی برخی از آنها تنها چند هفته فاصله داریم. «جان پراسر» - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - از منابع آگاه دنیای فناوری که سابقه تقریباً خوبی در پیش‌بینی زمان عرضه محصولات اپل دارد، از عرضه ایرتگ و چندین مدل آیپد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - پرو جدید در ماه مارس (اسفند ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰) خبر می‌دهد.

پراسر با انتشار توییتی مدعی شد که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - اپل همچنان ماه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - مارس را برای عرضه ایرتگ در نظر گرفته و اینکه تاکنون خبری از تأخیر خوردن آن دریافت نکرده است. این منبع حدوداً چهار ماه قبل نیز با انتشار توییت دیگری از معرفی ایرتگ در ماه مارس ۲۰۲۱ خبر داده بود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان

منبع یاد شده در پست دیگری تأکید کرد که مدل‌های جدید آیپد پرو نیز ماه مارس معرفی می‌شوند. مدت هاست شایعاتی پیرامون رونمایی از نسخه‌های جدید آیپد پرو به گوشی می‌رسد و «مینگ-چی کو»، تحلیلگر اپل نیز از احتمال عرضه آنها در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ خبر داده که با بازه زمانی پراسر مطابقت می‌کند. کو همچنین اوایل ماه ژانویه گفت که ایرتگ سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود هر چند که از مشخص کردن تاریخ دقیق‌تر خودداری نمود.

منبع دیگری با نام مستعار L0vetodream که سابقه خوبی در پیش‌بینی ویژگی‌های محصولات اپل دارد نیز از عرضه ایرتگ در دو مدل کوچک و بزرگ خبر داده است. بر اساس شایعات دیگر، این محصول از باتری قابل تعویض استفاده کرده و با اپ Find My در iOS, iPadOS و macOS سازگار خواهد بود.

لازم به ذکر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - است که این زمانبندی‌ها بر اساس حدسیات و سابقه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ملایر استان همدان - اپل معین شده‌اند بنابراین باید با کمی شک و تردید به آنها نگریست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone