🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37462.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با AlterEgo بیان ذهنی خود را به فرامین صوتی تبدیل کنید [تماشا کنید]

همه ما بارها با خودمان حرف زده ایم یا چیزی را در سرمان تکرار کرده ایم. مثل زمانی که می خواهیم چیزی را به ذهن بسپاریم یا تلاش می کنیم خود را آرام یا قانع ...

همه ما بارها با خودمان حرف زده ایم یا چیزی را در سرمان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تکرار کرده ایم. مثل زمانی که می خواهیم چیزی را به ذهن بسپاریم یا تلاش می کنیم خود را آرام یا قانع کنیم. حال محققین دانشگاه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - MIT موفق به توسعه AlterEgo شده اند که به نوعی قادر به شنود «بیان ذهنی» (subvocalization) ما با خودمان است.

این پوشیدنی هوشمند برای آن که قادر به شنیدن صحبت های زیر لب کاربر خود باشد می بایست روی صورت او قرار بگیرد. سنسورهای بسیار حساس تعبیه شده در آن قدر هستند ریزترین تحرکات ماهیجه های صورت و گلوی فرد را تشخیص دهند و به کمک هوش مصنوعی این الگوهای حرکتی را به کلماتی که در خفا بیان شده اند ترجمه کند.

کاربردهای زیادی برای چنین ابزاری قابل تصور است. در حال حاضر یکی از اصلی ترین موانع برای استفاده گسترده ما از دستیارهای صوتی هوشمند موبایل هایمان، لزوم بیان فرامین صوتی و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - درخواست ها با صدای بلند و واضح است. همه ما باور داریم که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بلند بلند صحبت کردن با موبایلمان در حضور دیگران هم تا حدودی غیرعادی و خجالت آور بوده و هم می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تواند به حریم خصوصی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ما آسیب برساند.

حال تصور کنید بتوانید بدون تکان دادن لب ها و ایجاد صدا با موبایل خود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گفتگو کنید و رابط کاربری آن را کنترل نمایید، و این تنها محدود به موبایل های هوشمند نخواهد بود، بلکه می توانید کنترل سایر ابزارها را نیز از این طریق به دست بگیرید.

به طور حتم در آینده بیشتر از این تکنولوژی جدید و کاربری های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گجت هوشمند AlterEgo خواهیم شنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone