🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25936.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند

دو مجموعه سفارش آنلاین غذا چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند. مدیرعامل iiVentures در گفتگوی کوتاه خود با دیجیاتو با اعلام این موضوع می‌گوید که اطلاعات تکمیلی درباره آن نیز تا یکی دو روز ...

دو مجموعه سفارش آنلاین غذا چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند.

مدیرعامل iiVentures در گفتگوی کوتاه خود با دیجیاتو با اعلام این موضوع می‌گوید که اطلاعات تکمیلی درباره آن نیز تا یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد ادغام چیلیوری و ریحون بر سر رقابت با بازیگر اصلی این حوزه یعنی اسنپفود صورت گرفته باشد که سهم زیادی از بازار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - سفارش و دلیوری آنلاین غذا را در اختیار دارد

گفتنیست چیلوری استارتاپ سفارش غذایی است که در گروه iiVentures فعالیت می‌کند و چندی پیش علیه بازیگر اصلی این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - حوزه یعنی اسنپفود شکایتی به عمل آورد و توانست در این شکایت پیروز شود. «علیرضا صادقیان» مدیرعامل iiventures پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که از هرگونه ادغام و همکاری با بازیگران اکوسیستم استارتاپی کشور استقبال می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان

ریحون از جمله محصولات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - گروه هم‌آوا بوده که محبوبیتش در ماه‌های اخیر رو به کاهش بوده و آمار تعداد نصب فعال آن در مارکت اندرویدی کافه بازار نصف چیلیوری است (۵۰ هزار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - در برابر ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - هزار). گمان می‌رود که ادغام این مجموعه با چیلیوری که سرویس‌هایی نظیر موتوچیلی (دلیوری توسط ماموران پیک خود مجموعه) دارد بتواند تاثیر مفیدی داشته باشد و رقیب قدرتمندتری برای اسنپفود را بیافریند.

گفتنیست بر اساس شنیده‌های دیجیاتو هنوز مشخص نیست که آیا مانند دیگر ادغام گروه iiventures، یعنی ادغام نت برگ و تخفیفان، دو برند چیلیوری و ریحون هر دو به صورت مجزا باقی خواهند ماند یا اینکه هر دو تبدیل به یک برند خواهند شد. اما بر اساس نوشته‌ای که در سایت چیلیوری موجود است به نظر می‌رسد دیگر با برندی به نام ریحون روبرو نخواهیم بود. در این صفحه که خبر ادغام این دو استارتاپ آمده چنین نوشته شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - است:«ریحون برای فعالیت در مقیاس بزرگ‌تر، ارائه خدمات باکیفیت‌تر و برخورداری از ویژگی‌های بیشتر در چیلیوری ادغام شد و با توجه به این ادغام، از این به بعد شما می‌تونید از وب‌سایت و اپلیکیشن چیلیوری برای سفارش آنلاین غذاتون استفاده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - کنید و اطلاعات کاربری ریحون شما به چیلیوری منتقل خواهد شد» همچنین در ادامه ذکر شده که اپلیکیشن ریحون به مرور زمان از کار خواهد افتاد.

بسیاری از کارشناسان بازار تجارت الکترونیک ایران باور دارند این ادغام، جغرافیای رقابت میان گروه اسنپ، یا همان گروه اینترنتی ایران ( IIG)، و باقی اکوسیستم استارت‌آپی ایران در زمینه فود دلیوری را وارد فاز جدیدی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 در فیروزه پلت بررسی شد: آیا استارت‌آپ‌های ایرانی آماده‌ ادغام و تملیک هستند؟

بحران اقتصادی و ادغام استارت‌آپ‌های ایرانی؛ نگاهی به تهدیدها و فرصت‌ها

تخفیف در تخفیف؛ نت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - برگ و تخفیفان با یکدیگر ادغام شدند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone