🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18703.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر و مشخصات شارژرهای بی‌سیم سامسونگ پیش از معرفی

در آستانه‌ معرفی پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 21، تصاویری از دو شارژر بی‌سیم این شرکت منتشر شده که یکی از آنها قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. این دو شارژر که EP-P1300 و EP-P4300 ...

در آستانه‌ معرفی پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 21، تصاویری از دو شارژر بی‌سیم این شرکت منتشر شده که یکی از آنها قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. این دو شارژر که EP-P1300 و EP-P4300 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زرندیه استان مرکزی - نام دارد از نظر طراحی، کارایی و توان با هم‌تفاوت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زرندیه استان مرکزی - هایی دارند.

در این بین EP-P1300 ظاهری مربعی داشته و تنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زرندیه استان مرکزی - قابلیت شارژ یک دستگاه را دارد. از آیکون‌های روی آن می‌توان به نشانگر پشتیبانی از موبایل‌ها و هدفون‌های بی‌سیم سازگار با شاٰرژ بی‌سیم پی برد. در قسمت جلوی این شارژر LED نمایانگر وضعیت شارژ آن و در پشت آن درگاه USB Type-C قرار دارد. این شارژر بی‌سیم 48 یورویی از شارژ سریع 9 وات برای گوشی‌های هوشمند و شارژ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زرندیه استان مرکزی - سریع تا 7 وات برای آیفون پشتیبانی می کند.

با شارژر بی‌سیم EP-P4300 سامسونگ که برای تلفن‌های هوشمند سازگار، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم کاربرد دارد به صورت همزمان می‌توان دو دستگاه را شارژ کرد. این دستگاه از دو LED نمایشگر و یک درگاه USB Type-C در پشت برخوردار است و از شارژ سریع 9 وات برای تلفن‌های هوشمند و شارژ سریع تا 3.5 وات برای ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کند.

باید به این نکته اشاره کرد که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 21 فردا به صورت رسمی عرضه خواهد شد. از آن جایی که شارژر از جعبه‌ این گوشی  حذف شده، ممکن است سامسونگ اقدام به معرفی این دو شارژر بی‌سیم کند. تصاویر این دو شارژر بی‌سیم امروز توسط «رولند کواندت» فاش شد.

همچنین شایعه شده که این شارژهای بی‌سیم جدید ممکن است دستگاه‌های ردیاب سامسونگ تحت عنوان Galaxy SmartTag یا Galaxy SmartTag+ را شارژ کنند اما این اطلاعات هنوز تایید رسمی نشده. از آن جایی که این تصاویر به صورت رسمی منتشر نشده‌اند زمان عرضه‌ آن‌‌ها هم مشخص نشده است اما ممکن این شارژرهای بی‌سیم همراه با عرضه‌ گلکسی اس 21 و گلکسی بادز پرو معرفی شوند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone