🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36510.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نتایج تست باتری موبایل OnePlus 6

به مانند هر موبایل پرچمداری OnePlus 6 نیز پس از ورود به بازار به سرعت مورد انواع تست ها قرار می گیرد. یکی از مهمترین بررسی ها که می تواند ملاک خرید بسیاری از کاربران قرار ...

به مانند هر موبایل پرچمداری OnePlus 6 نیز پس از ورود به بازار به سرعت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مورد انواع تست ها قرار می گیرد. یکی از مهمترین بررسی ها که می تواند ملاک خرید بسیاری از کاربران قرار بگیرد تست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باتری است. حال وبسایت phonearena پرچمدار تازه برند چینی را در این عرصه مورد آزمایش قرار داده است.

وبسایت مذکور محصول جدید وان پلاس را حدود دو هفته و در شرایط مختلف بررسی کرده و اگر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بخواهیم نتیجه آن را به طور خلاصه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بیان کنیم باید بگوییم که عملکرد آن کمی بالاتر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از میانگین هم رده های خود بوده است.

طبق گفته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارشناس phonearena، به لطف باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی کاربر OnePlus 6 می تواند با هر بار شارژ به راحتی یک روز کامل از آن استفاده نماید. اما با این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حال پرچمدار ۲۰۱۸ وان پلاس نسبت گذشتگان خود مدت کمتری را دوام خواهد آورد، این در حالی است که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انتظار می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رفت با توجه به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یکسان بودن ظرفیت باتری و بهره مندی از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پردازنده به روز تر (اسنپدراگون 845) این وضعیت برعکس باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

همان طور که در نمودار مقایسه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ای بالا مشاهده می کنید باتری OnePlus 6 با هر بار شارژ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۸ ساعت و ۱۰ دقیقه پخش ویدیو را پشتیبانی می کند. در حالی که رکورد OnePlus - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 5 و OnePlus 5T - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در این زمینه به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ترتیب ۹ ساعت ۱۸ دقیقه و ۸ ساعت و ۵۱ دقیقه بوده است. در مقایسه با پرچمدار سامسونگ نیز محصول جدید وان پلاس ۵ دقیقه دوام بیشتری خواهد داشت.

اما اگر مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد را در نظر بگیریم OnePlus 6 به یک رکورد شکن تمام عیار تبدیل می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شود. گرچه این موبایل از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار نیست، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اما به لطف فناوری «Dash Charge» قادر است تا توان باتری خود را در مدت ۸۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

وان پلاس مدعیست که این فناوری اختصاصی سبب شده تا بتوانید نیاز به انرژی یک روز موبایل خود را تنها با نیم ساعت شارژ برطرف نمایید. مسئله ای که تست های phonearena صحت آن را تایید کرده است.

نتیجه این که گرچه عملکرد OnePlus 6 در نگهداری شارژ آنقدرها درخشان نیست، اما سرعت بسیار بالای شارژ مجدد باتری آن سبب می شود که نتیجه کلی بررسی مثبت و قابل قبول ارزیابی شود.

- تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone