🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34769.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سوسک‌های رباتیک رولز رویس قادر خواهند بود موتور هواپیما را تعمیر کنند

کمپانی رولز رویس که در حوزه‌ی تولید ماشین‌های لوکس و موتور‌های هواپیما فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرده در حال توسعه‌ی ربات‌های کوچکی به شکل سوسک است. این ربات‌ها قادر خواهند بود از درز های ...

کمپانی رولز رویس که در حوزه‌ی تولید ماشین‌های لوکس و موتور‌های هواپیما فعالیت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌کند، به تازگی اعلام کرده در حال توسعه‌ی ربات‌های کوچکی به شکل سوسک است. این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ربات‌ها قادر خواهند بود از درز های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باریک عبور کرده و مشکلات موتور هواپیما را تشخیص دهند تا آنها را به راحتی تعمیر کنند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

سوسک‌های رباتیک رولز رویس ۱۵ میلیمتر طول و کمتر از صد گرم وزن خواهند داشت. یک دوربین و اسکنر سه بعدی در بدنه‌ی ربات قرار می‌گیرد تا به مهندسان اجازه دهد از راه دور به مشکلات موجود در موتور هواپیما پی برده و بدین شکل فرآیند تعمیر سرعت گیرد.

«جیمز سل» متخصص - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی کمپانی رولز رویس درباره‌ی آنها می‌گوید:

«این ربات‌ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به راحتی قادر خواهند بود در تمامی قسمت‌های مختلف محفظه‌ی احتراق هواپیما حرکت کنند. اگر یک انسان بخواهد این کار را انجام دهد قطعاً - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیش از ۵ ساعت زمان لازم خواهد داشت اما سوسک‌های رباتیک برای این وظیفه، تنها به ۵ دقیقه نیاز دارند.»

این کمپانی بریتانیایی قصد دارد سیستمی طراحی کند تا بتواند از این سوسک‌ها به صورت همزمان استفاده کند. برای مثال یکی از آنها را برای خارج کردن قطعات اضافی بکار ببند و از روبات دیگری برای جرم گیری قسمتی خاص استفاده کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

به همین دلیل رولز رویس سراغ متخصصان علم رباتیک دانشگاه هاروارد و ناتینگهام رفته تا برای طراحی بهتر این ربات‌ها با آنها همکاری کند.

یکی از متخصصین دانشگاه هاروارد معتقد است که طراحی شکل ظاهری این ربات‌های کوچک از سوسک‌ الهام گرفته شده و کارشناسان ۸ سال است که به توسعه‌ی آنها مشغولند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

او باور دارد که قدم بعدی در ساخت این ربات‌ها، تعبیه یک دوربین در بدنه‌ی ۱۵ میلیمتری آنهاست.

کمپانی رولز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رویس باور دارد ربات‌های کنونی بسیار بزرگتر از آن هستند که به تمام قسمت‌های موتور هواپیما سر بزنند و حداقل دو سال لازم است تا آنها بتوانند سوسک‌های رباتیک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خود را برای انجام این وظیفه تولید کنند.

 

تماشا کنید: ربات کوچک هاروارد روی آب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - راه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌رود و در آن شنا می‌کند

- تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone