🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34750.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اسمارت واچ های جدید ال جی احتمالاً طی دو هفته آتی رونمایی شوند

درحالی که انتظار می رود سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA از ساعت هوشمند «گلکسی واچ» رونمایی کند، به نظر می رسد که دیگر کمپانی کره ای هم قصد دارد در آینده نزدیک، در بازار پوشیدنی ...

درحالی که انتظار می رود سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA از ساعت هوشمند «گلکسی واچ» رونمایی کند، به نظر می رسد که دیگر کمپانی کره ای هم قصد دارد در آینده نزدیک، در بازار پوشیدنی ها سر و صدا به راه بیندازد. بنابر گزارش های تازه، ال جی دو ساعت هوشمند جدیدش را طی ماه آتی میلادی معرفی خواهد کرد؛ ساعت هایی که هردو، سیستم عامل Wear OS گوگل را به اجرا در می آورند.

در ماه مه و ژوئن گذشته بود که دو ساعت هوشمند متفاوت از ال جی، در وب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سایت رگولاتوری FCC رویت شد. این دو ساعت با شماره مدل LM-W315 و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - LM-W319 شناخته می شوند. اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره مدل دوم در دست نیست، اما مدل LM-W315 قرار است به نمایشگری 1.2 اینچی و چیپست اسنپدراگون 2100 کوالکام مجهز باشد.

از دیگر مشخصات این پوشیدنی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیز می توان به 768 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ناگفته نماند که این دستگاه جواز IP68 را نیز دریافت کرده و به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همین خاطر، می تواند برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 3 متری آب باقی مانده و جان سالم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به در ببرد.

اگر مبنا را بر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گزارش هایی بگذاریم که اوایل سال جاری میلادی منتشر شدند، ساعت های هوشمند جدید ال جی، مدل هایی تازه برای دو سری Sport و Style خواهند بود. ضمناً هیچ یک از اتصالات مخابراتی، جی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پی اس یا NFC پشتیبانی نمی کنند. اگر شایعات صحت داشته باشند، اسمارت واچ های ال جی در دو رنگ مشکی و نقره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ای از راه خواهند رسید و قیمتی بین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 300 الی 400 دلار خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارند نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
جسارتا بلوار جانبازان ماکو کار انجام میدید
پاسخ: بله در بلوار جانبازان شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone