🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36147.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی ARM از سه معماری جدید برای پردازنده های نسل بعد موبایل ها رونمایی کرد

با افزایش تقاضا برای توان پردازشی بیشتر و گرافیک واقعی تر، پردازنده های موبایل امروزی می بایست با سرعت بیشتری به سمت قوی تر و بهینه تر شدن گام بردارند. در همین راستا کمپانی ARM ...

با افزایش تقاضا برای توان پردازشی بیشتر و گرافیک واقعی تر، پردازنده های موبایل امروزی می بایست با سرعت بیشتری به سمت قوی تر و بهینه تر شدن گام بردارند. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - در همین راستا کمپانی ARM از سه معماری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - پردازنده های نسل آینده خود برای موبایل ها رونمایی کرد.

در رویداد رسمی این شرکت در شهر سانفرانسیسکو پردازنده هایی معرفی شدند که نوید سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - پردازشی بیشتر، قابلیت پشتیبانی قدرتمندتر از بازی های گرافیکی و همچنین نمایش محتواهای UHD 8K را در کنار قابلیت های هوش مصنوعی متحول شده را می دهند.

نخستین و قدرتمندترین هسته پردازشی تازه ARM با نام Cortex-A76 پای به میدان رقابت خواهد گذاشت و علاوه بر موبایل ها می توانیم در آینده انتظار تعبیه آن در طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را داشته باشیم. همین حالا نیز مدل قدیمی تر این سری در پردازنده های به کار رفته در لپ تاپ های سبک مبتنی بر ویندوز  10 حضور دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل

طبق ادعای کمپانی انگلیسی، Cortex-A76 نسبت به نسل قبل خود از ۳۵ درصد توان پردازشی بیشتر برخوردار بوده و مصرف انرژی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - نیز تا حدود ۴۰ درصد کمتر از قبل خواهد بود. دیگر محصول تازه معرفی شده نیز نسل جدید پردازشگرهای گرافیکی سری Mali-G - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - است که در سال ۲۰۱۹ از راه می رسند. گفته می شود GPU تازه آرم با نام G76 حدود ۳۰ درصد قوی تر از محصول نسل قبل یعنی G72 خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - بود.

این افزایش توان کمک می کند تا بتوانید طیف گسترده تری از بازی های رده بالا را روی موبایل های خود اجرا کنید و تجربه ای عالی تر را در زمینه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به دست بیاورید.

ARM در زمینه پردازش تصاویر ویدیویی هم یک محصول تازه دارد. Mali-V76 جدیدترین دستاورد این کمپانی در زمینه تولید VPU به حساب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - می آید. به لطف این چیپ جدید می توانید تصاویر UHD 8K را با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه در موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - خود پردازش کنید. یا به طور همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - به استریم آنلاین ۴ ویدیوی 4K با نرخ فریم ۶۰ ثانیه بپردازید. این به خوبی نشان می دهد که محصول تازه آرم چه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - توان بالایی را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - در اختیار کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نمین استان اردبیل - خود قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone