🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34789.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

روبوکار؛ شگفتی ساز مراسم سالیانه گوودود [تماشا کنید]

روبوکار تولید شده توسط شرکت روبوریس، یک خودروی عجیب و غریب و بسیار زیبا است. این خودرو به تازگی موفق شده است مسیر 1.16 مایلی مراسم سالیانه گوودود 2018 را بدون کنترل مستقیم یک انسان پشت ...

روبوکار تولید شده توسط شرکت روبوریس، یک خودروی عجیب - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - و غریب و بسیار زیبا است. این خودرو به تازگی موفق شده است مسیر 1.16 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - مایلی مراسم سالیانه گوودود 2018 را بدون کنترل مستقیم یک انسان پشت سر بگذارد.
خطوط نرم و مواج به همراه بال شبیه به یک کمان که بالای چرخ های این خودرو کشیده شده است ظاهر کلی فوق العاده خاص و آینده نگرانه ای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - از آن را به ما نشان می دهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

این خودرو به صورت کاملا خودران مسیر فستیوال سالیانه و مشهور گوودود در کشور انگلستان را در مقابل دیدگان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - بیش از 55 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - هزار نفر  - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - با موفقیت پشت سر گذاشت. روبوکار توانست با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - تکیه بر هوش مصنوعی این کار را انجام دهد و تبدیل به اولین خودرویی شد که موفق شده است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - در طی 25 سال برگزاری این مراسم بدون دخالت یک انسان مسیر آن را طی کند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

این خودرو توسط دنیل سیمون طراحی شده است. او - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - را می توان یکی از طراحان خودروهای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - آینده قلمداد کرد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - و پیش از این نیز شاهد فعالیت ها و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - ایده های فوق العاده ای از او در فیلم Tron: Legacy و Oblivion بوده ایم.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

یکی از مدیران روبوریس درباره تاریخ سازی این خودرو در گوودود گفت:

ما مشتاق روزی بودیم که تیممان بتواند چنین کار فوق العاده ای را انجام دهد. ما امیدواریم که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - روبوکار ترسیمی از آینده وسایل نقلیه پیشرفته در صنعت خودروسازی باشد.

 

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

 

روبوکار را می توان نماینده فن آوری های آینده نامید. امید می رود که این خودرو بتواند بر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - روی جاده ها و مسیرهای مسابقه ای با اقتدار و موفقیت آزادانه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - حرکت کند و عموم مردم را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - به وسایل نقلیه خودران جذب کند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

بنیان گذار فستیوال گوودود یعنی Charles Gordon-Lennox در این باره معتقد است که چنین خودروی مسابقه ای که می تواند مسیری را بدون کمک انسان طی کند فوق العاده و بی نظیر بوده و لیاقت یک نام گذاری تاریخی را دارد.

این خودرو از چهار موتور برقی با حداکثر توان 135 اسب بخار کمک می گیرد. هر کدام از موتورهای برقی به صورت جداگانه مختص یک چرخ بوده و در مجموع همه موتورها بیش از 500 اسب بخار قدرت را برای خودرو فراهم می کنند.

اطلاعات مورد نیاز برای حرکت خودران این خودروی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - مسابقه ای از رادار، GPS و دوربین های اولتراسونیک و سنسور های آن تامین می شود.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

طراح این خودرو با همکاری شرکت سازنده یعنی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - روبوریس از سال 2016 طراحی و ساخت آن را آغاز کرده و توانست - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - وسیله ای را طراحی کند که مرزهای طراحی خودروهای مسابقه ای را کاملا جا به جا کرده است. او در حال حاضر مشغول کار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - با مهندسان مسابقه ای و آیرودینامیک است.

روبوریس این خودرو - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - را به دروبین های 360 درجه و سنسورهایی که دور تا دور - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - آن قرار گرفته مجهز کرده و به کمک آن ها اطلاعاتی را که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - مشخص کننده وضعیت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - دقیق خودرو در پیست مسابقه است در اختیار الگوریتم های رانندگی خودرو قرار می دهد. خودرو برای تشخیص سطوح از شبکه عصبی عمیق کمک می گیرد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

همچنین روبوکار از پلت فرم API پشتیبانی می کند و برای تیم آن این امکان را فراهم می آورد تا  الگوریتم AI راننده را به خودرو اضافه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - کند.

روبوکار اعلام کرده است که سیستم کاملا خودکار رانندگی که در گوودود استفاده کرده در نوع خود سردمدار این فن آوری به شمار می رود.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدئوی مربوط به طی شدن مسیر 1.16 مایلی مراسم سالیانه گوودود توسط این خودروی خودران را مشاهده کنید:

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone