🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34753.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های سامسونگ، بیشترین نرخ خطا را در سه ماهه نخست 2018 داشته اند

موسسه آماری Blancco در تازه ترین گزارش خود از «وضعیت تعمیر و امنیت دیوایس های موبایل»، سه ماهه نخست سال 2018 میلادی را تحت پوشش قرار داده است. بنابر آمار این موسسه، از ماه ژانویه ...

موسسه آماری Blancco در تازه ترین گزارش خود از «وضعیت تعمیر و امنیت دیوایس های موبایل»، سه ماهه نخست سال 2018 میلادی را تحت پوشش قرار داده است. بنابر آمار این موسسه، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از ماه ژانویه تا آوریل، 27.4 درصد از موبایل های سامسونگ با خطا مواجه شده اند که بیشترین میزان در میان دیوایس های تمام کمپانی های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بررسی شده به حساب می آید.

در این بین، 22 درصد از موبایل های آیفون 6 با خطا مواجه شده اند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و از این نظر، بیشترین میزان خطا را در میان دیوایس های مبتنی بر iOS داشته اند. بعد از آن هم، آیفون 6 اس با نرخ خطای 16 درصد به چشم می خورد. در مجموع - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 15.2 درصد از دیوایس های iOS طی سه ماهه نخست 2018 با خطا مواجه شده اند که اندکی از نرخ خطای 18.9 درصدی موبایل های اندرویدی کمتری است.

نرخ خطای دو رقمی آیفون 6 و 6 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اس قطعاً برای هیچکس جای تعجب ندارد. در سال 2016، نمایشگر لمسی برخی از این آیفون ها از کار افتادند و نوارهایی افقی و خاکستری رنگ روی آنها ظاهر شد. این مشکل که «بیماری لمسی» نام گرفت، ناشی از تصمیم اپل در راستای عدم استفاده از نوعی چسب پلاستیکی روی برد مدار آیفون 6 بود که البته در تمام نسخه های قبلی استفاده شده بود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اپل همچنین طی سال گذشته شروع به تضعیف سرعت پردازنده آیفون های سری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 6، سری 6 اس، سری 7 و سری 7 پلاس کرد. این موضوع در همان زمان جنجال خبری بزرگی به پا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرد و اپل مجبور به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارائه این توضیح شد که باتری های سالخورده این دیوایس ها، قادر به برآورده سازی برخی نیازها نیستند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و تصمیم مورد اشاره، با هدف جلوگیری از خاموشی دستگاه اتخاذ شده است.

گذشته از این مسائل، اگرچه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سامسونگ با نرخ خطای 27.4 درصدی در سه ماهه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نخست، بالاتر از هر تولیدکننده دیگری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار گرفته اما نام شیائومی (با نرخ خطای 14.2 درصدی) و موتورولا (با نرخ خطای 9.6 درصدی) نیز در رده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوم و سوم تولیدکنندگان اسمارت فون های اندرویدی به چشم می خورد.

گفتنی است که این اطلاعات از سوی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خرده فروشی ها و اپراتورهای مخابراتی در اختیار Blancco قرار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گرفته اند. سایر اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که 74.3 درصد از موبایل های اپل، iOS 11 را به اجرا در می آورند و 52 درصد از موبایل های اندرویدی به روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرده اند. نیازی به اشاره نیست که اندروید نوقا، یک نسل از اندروید اوریو فعلی عقب است. برای اینکه اعداد و ارقام شکلی جالب تر به خود بگیرند، لازم است بدانید که سهم 1.3 درصدی اندروید 8 اوریو، تقریباً با سهم 1.2 درصدی اندروید 2.3 جینجربرد برابری می کند!

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حورجهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا میتونم یه سوال بپرسم دور و بر بهمن خوی هم تعمیر تلویزیون هایسنس 49N2179 هم دارید
پاسخ: بله در بهمن شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر وه نوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا طرفای 94 دستگاه خوی هم تعمیر تلویزیون هایسنس 40N2176FT هم دارید
پاسخ: بله در 94 دستگاه شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone