🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34751.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت به زودی برای iOS منتشر می‌شود

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت مدتی پیش برای ویندوز ۱۰ منتشر شد و حالا خبر رسیده که به زودی نسخه‌های iOS و تحت وب آن نیز از راه می‌رسند. محصول جدید مایکروسافت ابزار فوق‌العاده‌ای برای کارهای تیمی است ...

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدتی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پیش برای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ویندوز ۱۰ منتشر شد و حالا خبر رسیده که به زودی نسخه‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - iOS و تحت وب آن نیز از راه می‌رسند. محصول جدید مایکروسافت ابزار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فوق‌العاده‌ای برای کارهای تیمی است که اعضا بتوانند به طور همزمان به کار روی یک پروژه مشغول شده و ایده‌های خود را سازماندهی کنند.

وایت برد یک صفحه دیجیتالی خالی مقابل‌تان قرار می‌دهد تا بتوانید روی آن نقاشی کنید، با کیبورد بنویسید یا اینکه دست خط خود را از طریق قلم هوشمند به روی آن بیاورید. همچنین امکان بارگذاری تصاویر و ویرایش آن‌ها را هم به شما - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می‌دهد و قادر به تبدیل طرح‌های دستی به اشکال منظم هندسی هم هست.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اما - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مهم‌تر از تمام این موارد، خصوصیت بارز وایت برد امکان مشارکت چندین نفر در یک پروژه طراحی و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنترل از راه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دور است. در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این صورت تمام اعضای تیم در هر کجا و با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هر دیوایسی که باشند (موبایل، تبلت، رایانه) همیشه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می‌توانند تغییرات پروژه را در لحظه ببینند و در صورت تمایل تغییرات خود را اعمال کنند.

وقتی هم که پروژه‌ای در وایت برد به اتمام رسید، کاربران می‌توانند آن را ذخیره کرده و از طریق فضای ابری مایکروسافت با سایرین به اشتراک بگذارند. وایت برد در حال حاضر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که می‌توانید آن را از ویندوزاستور دریافت کنید.

با این وجود نسخه‌های iOS و تحت وب اپلیکیشن طی هفته‌های آتی از راه می‌رسند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به قابلیت‌های تیمی وایت برد لازم است که جزو کاربران حق اشتراک‌پرداز در برنامه آفیس ۳۶۵ مایکروسافت باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone