🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26555.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی اوپو رینو از تعمیرپذیری بالای آن می گوید [تماشا کنید]

استحکام و دوام برخی گوشی های موجود در بازار باعث شده که باز کردن بدنه آنها و در نتیجه کار تعمیرشان بسیار دشوار شود. به همین خاطر مدتی است که شرکت ها برای ساده تر ...

استحکام و دوام برخی گوشی های موجود در بازار باعث شده که باز کردن بدنه آنها و در نتیجه کار تعمیرشان بسیار دشوار شود. به همین خاطر مدتی است که شرکت ها برای ساده تر کردن فرایند تعمیر محصولات خود از دوام آنها کم می کنند.

اما یکی از جذابیتهای جدید گوشی های هوشمند دوربین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - های پاپ آپ یا جهنده آنهاست که هیجان کالبدشکافی شان را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - بیشتر می کند. کانال JerryRigEverything در یوتیوب به تازگی بدنه گوشی اوپو رینو را کالبدشکافی کرده و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - به اطلاعات جالبی در رابطه با قطعات داخلی این موبایل پی برده که در ادامه با شما در میان میگذاریم.

اسمارت فون هایی که دوربین های پاپ آپ دارند از جمله اوپو رینو به خاطر قطعات متحرکشان معمولا سطح استحکام گوشی های دیگر را ندارند و به همین خاطر نیز باز کردن و کالبدشکافی شان راحت تر است. اوپو اما ظاهرا این فرایند را بسیار ساده کرده است و به خاطر استفاده از دوربین جهنده در تازه ترین محصول خود خاصیت ضد آب را برای آن در نظر نگرفته که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - این مساله باعث سهولت هرچه بیشتر تعمیر دستگاه شده.

برای مثال باز کردن پورت USB C این گوشی بسیار ساده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - است. این بخش توسط تعدادی پیچ و یک کانکتور شبیه به لگو در جایش ثابت شده است. باتری این گوشی نیز از طریق نوار چسب ضعیفی در جایش قرار  گرفته که به راحتی باز می شود. روی هم رفته آنطور - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - که JerryRigEverything - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - در صفحه خود نوشته اوپو رینو گوشی سختی نیست و به راحتی باز می شود.

زک نلسون همچنین در توضیحاتش به دوربین پاپ آپ این گوشی اشاره کرده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - که شبیه به برش پیتزا است. این قطعه در کنار  دوربین اصلی و فلاش LED آن یک اسپیکر مکالمه و حفره میکروفن را هم در خود جای داده است.

البته این طراحی را میتوان استفاده هوشمندانه اوپو از فضای موجود - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر پاوه استان کردستان - در بدنه گوشی مورد بحث قلمداد کرد که همزمان تعمیر این قطعات صوتی را سخت تر نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone