🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26549.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

امضای تفاهم‌نامه میان ایرانسل و صبا ایده با هدف ارزش‌آفرینی برای کاربران

تفاهم‌نامه همکاری میان «ایرانسل» و هلدینگ «صبا ایده» به عنوان شرکت مادر آپارات و فیلیمو امروز در حاشیه دومین روز نمایشگاه الکامپ امضا شد. «محمدجواد شکوری مقدم»، مدیرعامل صبا ایده در گفتگو با دیجیاتو، در ...

تفاهم‌نامه همکاری میان «ایرانسل» و هلدینگ «صبا ایده» به عنوان شرکت مادر آپارات و فیلیمو امروز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در حاشیه دومین روز نمایشگاه الکامپ امضا شد. «محمدجواد شکوری مقدم»، مدیرعامل صبا ایده در گفتگو با دیجیاتو، در رابطه با این همکاری می‌گوید: «با این همکاری، کاربران آپارت و فیلیمو که از ایرانسل استفاده می‌کنند می‌توانند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - به شکلی ارزان‌تر، آسان‌تر و با کیفیت بهتر از خدمات این دو پلتفرم بهره بگیرند.»

شکوری مقدم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اشاره می‌کند که ظرف ۱۰ روز آینده جزییات این همکاری به شکل کامل رسانه‌ای خواهد شد. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - او در پاسخ به این مسئله که خود ایرانسل اکنون پلتفرم لنز را دارد که به نوعی یک رقیب برای پلتفرم‌های صبا ایده‌ است و این همکاری به چه شکل صورت گرفته، می‌گوید:

«به هر حال همین مسئله نشان می‌دهد که ایرانسل یک شرکت بالغ است که توانسته کسب‌وکارهای مختلف خود و اهداف آنها را از هم جدا کند. چنین شرکت‌هایی که حکم یک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شبکه را دارند در تمام دنیا با پلتفرم‌ها ارتباط - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مناسبی دارند و به شکل‌های مختلف، شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با ایجاد ارزش بیشتر، خدمات مناسب‌تری را به کاربران برسانند. ما هم برنامه داریم تا با استفاده از شبکه ایرانسل همین ارزش‌آفرینی را برای کاربران آپارات و فیلیمو داشته باشیم.»

در خبری که ایرانسل برای رسانه‌ها ارسال کرده است - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز اعلام شده که تفاهم‌نامه همکاری با صبا ایده با هدف همکاری در ارائه خدمات محتوایی و ویدئویی بر بستر ایرانسل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و هم افزایی توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتالی کشور - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - امضا شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone