🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15978.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پاناسونیک از تولید انبوه تلویزیون‌های شفاف OLED خبر داد

پاناسونیک نمونه اولیه نمایشگر شفاف خود را با پنل‌های اولد ال‌جی در نمایشگاه «CIIE 2019» به نمایش گذاشت. اکنون بعد از گذشت حدود یک ‌سال، نخستین نمایشگر شفاف شرکت تنها با هدف عرضه به کسب ...

پاناسونیک نمونه اولیه نمایشگر شفاف خود را با پنل‌های اولد ال‌جی در نمایشگاه «CIIE 2019» به نمایش گذاشت. اکنون بعد از گذشت حدود یک ‌سال، نخستین نمایشگر شفاف شرکت تنها با هدف عرضه به کسب و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - کارهای تجاری به مرحله تولید رسیده است.

پاناسونیک قصد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - دارد دو نمایشگر شفاف اولد 55 اینچی خود را با بهره‌مندی از پنل‌های شفاف TP-55ZT110 و TP-55ZT100 ال‌جی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - تا پایان سال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - جاری میلادی با برچسب ساخت ال‌جی تولید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - و به بازار عرضه می‌کند. البته در فاز اول قرار است نمایشگر تنها برای کسب و کارهای تجاری بزرگ تولید شود و در مراحل بعدی در دسترس سایر کاربران قرار خواهد گرفت.

هر دو نمایشگر 55 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل عرضه می‌شوند. وزن نمایشگر جدید پاناسونیک فقط 1.75 کیلوگرم است و یکی از تفاوت‌های اصلی آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - با نمایشگرهای معمولی مکانیزم کاهش نور تعبیه شده در پشت پنل است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان

نمایشگرهای جدید در درجه حرارت بین صفر تا 40 درجه سانتی‌گراد می‌تواند کار کند. در پنل پشتی TP-55ZT110، واحد کاهش نور قرار داده شده که توسط - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - پاناسونیک توسعه یافته تا بتواند حالت «Black Mode» را ارائه دهد.

واحد کاهش نور از یک طرف باعث - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - کاهش شفافیت تلویزیون و از سوی دیگر افزایش کنتراست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - و بهبود کیفیت تصویر می‌شود. در واقع، نمایشگر TP-55ZT110 می‌تواند به عنوان نمایشگر معمولی و همچنین به عنوان نمایشگر شفاف مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان

براساس گزارش منتشر شده از سوی «ITHome»، هر دو مدل تلویزیون‌های شفاف پاناسونیک تا پایان سال جاری در بازارهای آسیا-اقیانوسیه و ژاپن عرضه می‌شوند. نمایشگری که در حال حاضر ال‌جی در اختیار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - پاناسونیک قرار می‌دهد تنها برای کسب و کارهای بزرگ و شرکت‌های تجاری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - تولید می‌شود و بعید است فعلا شاهد عرضه آن به بازار برای تمامی مصرف کنندگان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - باشیم.

ال‌جی دیسپلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان نمایشگر TFT LCD ، نمایشگرهای اولد و حتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگرهای با قابلیت انعطاف پذیر است. در حال حاضر، باتوجه به اینکه پنل‌های اولد به نور پس زمینه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - نیازی ندارند و می‌توانند به تنهایی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پاوه استان کردستان - خود نور ساطع کنند؛ بهترین فناوری را در اختیار تولید کنندگان برای توسعه نمایشگر شفاف قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone