🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18443.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

درآمد ۳ ماهه اپل برای اولین بار فراتر از ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رود

اپل در روزهای پایانی هفته جاری گزارش مالی خود از دوره سه ماهه مالی اول سال ۲۰۲۱ را منتشر می‌کند. به لطف خانواده آیفون ۱۲ که اولین موبایل‌های 5G اپل هستند، انتظار می‌رود این شرکت ...

اپل در روزهای پایانی هفته جاری گزارش مالی خود از دوره سه ماهه مالی اول سال ۲۰۲۱ را منتشر می‌کند. به لطف خانواده آیفون ۱۲ که اولین موبایل‌های 5G اپل هستند، انتظار می‌رود این شرکت برای نخستین بار به درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری برای یک دوره ۳ ماهه دست پیدا کند.

بنابر گزارش اعلام شده توسط اپل، این کمپانی در سه ماه اول مالی سال ۲۰۲۰ توانست ۹۱.۸ میلیارد دلار درآمد و ۲۲.۲ میلیارد دلار سود کسب کند که از نظر سود خالص و درآمد یک رکورد محسوب می‌شد. حالا تحلیلگران معتقدند که این شرکت با عبور از درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری برای اولین بار، یک رکورد تاریخی دیگر ثبت - تعمیرات جارو برقی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خواهد کرد. آن‌ها درآمد سه ماه اول اپل در سال مالی ۲۰۲۱ را مبلغی بین ۱۰۲ تا ۱۰۳ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

با این وجود، اپل قرار است عملکرد مالی سه ماه - تعمیرات جارو برقی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اول سال ۲۰۲۱ را در تاریخ ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) اعلام کند. عرضه‌ی آیفون ۱۲ به عنوان اولین گوشی پشتیبانی کننده از شبکه 5G توسط اپل انتظارات مالی این کمپانی را در سطح بالایی قرار داده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

«کیتی هوبرتی» از شرکت خدمات مالی «مورگان استنلی»، آیفون ۱۲ را موفق ترین محصول پنج سال گذشته خواند. همزمان با شیوع ویروس کرونا اپل فروش بسیار پررونقی از آی‌پد و مک داشت که عرضه‌ی مک بوک پرو M1 کمک بسیار زیادی به این رشد خواهد کرد.

همچنین اپل با معرفی محصولات جدید خود مانند مک - تعمیرات جارو برقی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بوک پرو M1 و AirTags و طراحی مجدد iMac برنامه‌ی جذابی برای سال 2021 برنامه‌ریزی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone