🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18455.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آنر عقد قرارداد با کوالکام، مدیاتک و دیگر تامین‌کنندگان عمده چیپ را تایید کرد

آنر طی رویداد رونمایی از پرچمدار جدید خود از عقد قرارداد همکاری با بزرگترین تامین کنندگان چیپست دنیا از جمله کوالکام و اینتل خبر داد. این شرکت تا پیش از جدایی از هواوی تحت سایه ...

آنر طی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - رویداد رونمایی از پرچمدار جدید خود از عقد قرارداد همکاری با بزرگترین تامین کنندگان چیپست دنیا از جمله کوالکام و اینتل خبر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - داد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - این شرکت تا پیش از جدایی از هواوی تحت سایه تحریم‌ها امکان همکاری با این شرکت‌ها را نداشت.

هواوی آبان ماه امسال به واسطه شرایط ناشی از تحریم‌ها آنر را به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - کنسرسیوم تازه تاسیس به نام «Shenzen Zhixin» واگذار کرد که از کارگزاران و توزیع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - کنندگان آنر تشکیل شده. هدف از اجرای این کار  خارج کردن آنر از زیر بار تحریم‌های سنگین ایالات متحده بود و شرکت چینی حالا در بیانیه‌ای از قرار داد با کوالکام، اینتل، مایکروسافت، سامسونگ، سونی، AMD، میکرون و SK Hynixخبر داده که از نیل به این مقصود حکایت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - دارد.

«جورج ژائو»، مدیرعمل آنر طی مراسم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - رونمایی از پرچمدار V40 5G اعلام کرد که این شرکت به لطف همکاری با شرکای جدید روی ایجاد تنوع بیشتر در پورتفوی خود تمرکز کرده و در آینده از موبایل‌های جدیدی در سطح میان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - رده و پرچمدار رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد ورود به حوزه اینترنت اشیاء را نیز دارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی

به گفته ژائو پس از جدایی حدود ۸ هزار نفر از کارکنان با ترک دفاتر هواوی به این شرکت پیوسته‌اند که مقر آن در شنژن قرار دارد. جالب اینجاست که تقریبا نیمی از کل نیروها در بخش تحقیق و توسعه مشغول به کار هستند که نشان دهنده تلاش آنر برای ارائه نوآوری در آینده است.

به نظر می‌رسد جدایی از کمپانی مادر از جوانب مختلفی به سود آنر تمام شده چرا که در کنار رها شدن از سایه سنگین تحریم‌های آمریکا این شرکت حالا روی تولید گوشی‌های پرچمدار تمرکز خواهد کرد که با حاشیه سود بیشتری همراه هستند.

هرچند آنر تا پیش از این هم عملکرد مطلوبی در زمینه عرضه موبایل داشت و تنها در سه ماهه سوم امسال ۱۳.۳ میلیون دستگاه موبایل عرضه کرده بود اما تلاش‌های آنها در آن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - زمان معطوف به مدل‌های اقتصادی با حاشیه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شازند استان مرکزی - سود ناچیز بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone