🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18432.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فروش شماره تلفن ۵۳۳ میلیون اکانت هک شده فیسبوک از طریق بات تلگرام

هکرها به یکی از دیتابیس‌های فیسبوک حاوی شماره تلفن‌های کاربران دسترسی پیدا کرده و در حال فروش آنها از طریق بات تلگرام هستند. محققان امنیتی می‌گویند اپراتور بات مدعی داشتن اطلاعات ۵۳۳ میلیون اکانت فیسبوک ...

هکرها به یکی از دیتابیس‌های فیسبوک حاوی شماره تلفن‌های کاربران دسترسی پیدا کرده و در حال فروش آنها از طریق بات تلگرام هستند. محققان امنیتی می‌گویند اپراتور بات مدعی داشتن اطلاعات ۵۳۳ میلیون اکانت فیسبوک شده و آنها را از یک آسیب‌پذیری که سال ۲۰۱۹ پچ شد بدست آورده است. در این دیتابیس اطلاعات بیش از ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز دیده می‌شود.

«Alon Gal»، محقق امنیتی کشف کننده دیتابیس در توییتر خود چنین نوشته است: «اوایل سال ۲۰۲۰ یک آسیب‌پذیری سبب آشکار شدن شماره تلفن متصل شده به تمام اکانت‌های فیسبوک شد و پس از آن دیتابیسی حاوی اطلاعات ۵۳۳ میلیون کاربر از سراسر جهان شکل گرفت. فیسبوک اطلاع رسانی بسیار کمی کرد و این دیتابیس حالا به یک نگرانی بسیار بزرگتر تبدیل شده است.»

او می‌افزاید: «چند روز قبل باتی در تلگرام ایجاد شده که در ازای پرداخت هزینه اجازه جستجو در دیتابیس را به کاربران می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند شماره تلفن‌های متصل شده به خیل عظیمی از اکانت‌های فیسبوک را بدست آورند. این اتفاق بزرگی برای حریم خصوصی محسوب می‌شود.»

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان

به گزارش «مادربرد»، این بات به کاربران اجازه انجام دو کار را می‌دهد: اگر فرد شماره نام کاربری (User ID) - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - اکانت فیسبوک را داشته باشد، می‌تواند شماره تلفن آن را پیدا کرده و اگر شماره تلفن اکانت را داشته باشد می‌تواند شماره نام کاربری آن را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - پیدا کند. البته برای این کار نیاز به پرداخت هزینه است. دسترسی به اطلاعاتی مثل شماره تلفن یا شماره نام کاربری یک کردیت هزینه بر می‌دارد که اپراتور بات آن - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - را ۲۰ دلار می‌فروشد. در صورتی که خریدار قصد دسترسی به حجم بالایی از اطلاعات را داشته باشد باید ۱۰ هزار کردیت (معادل ۵ هزار دلار) پرداخت کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان
اطلاعات بیش از ۳۰۰ هزار اکانت ایرانی در این بات به فروش گذاشته شده است

آنطور که Gal می‌گوید این بات دستکم از دو هفته قبل (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱) راه اندازی شده اما شماره هایی که دسترسی به آنها را می‌دهد مربوط به سال ۲۰۱۹ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - هستند. این اطلاعات قدیمی هستند اما اکثر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - کاربران معمولاً شماره تلفن خود را به فاصله تنها سه سال عوض نمی‌کنند. این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فیسبوک و طعنه‌آمیز است چرا که بسیاری از کاربران برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - ارتقا امنیت اکانت شماره تلفنشان را به فیسبوک داده بودند.

تلگرام احتمالاً به زودی این بات را از کار می‌اندازد ولی اطلاعات کاربران از سال ۲۰۱۹ در اینترنت پخش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - شده و از کار انداختن این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر قوچان استان خراسان - بات تنها دسترسی آسان به آنها را محدود می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone