🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18452.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: نسل جدید مک‌بوک ایر با طراحی کوچکتر و پشتیبانی از مگ‌سیف معرفی می‌شود

نسل جدید مک بوک ایر اپل احتمالا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل 2022 با طراحی نازک‌تر، بدنه سبک‌تر و پشتیبانی از شارژ مگ‌سیف به بازار عرضه می‌شود. براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی ...

نسل جدید مک بوک ایر اپل احتمالا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل 2022 با طراحی نازک‌تر، بدنه سبک‌تر و پشتیبانی از شارژ مگ‌سیف به بازار عرضه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - می‌شود.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی «بلومبرگ»، مک بوک ایر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - جدید به دلیل کوچکتر شدن حاشیه‌های نمایشگر 13 اینچی، احتمالا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - ابعاد کوچکتری نسبت به مدل‌های فعلی خواهد داشت و از دو پورت USB 4 بهره خواهد برد.

به علاوه به نظر می‌رسد اپل قصد دارد دستگاه جدید را با نسل بعدی پردازنده‌های مبتنی بر آرم به بازار عرضه کند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - در گزارش بلومبرگ به این موضوع اشاره شده که مک بوک ایر بازطراحی شده با سیستم شارژ مغناطیسی اپل موسوم به MagSafe در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بلومبرگ پیشتر نیز گفته بود که مک بوک پرو نیز با نسخه بروز شده مگ سیف رونمایی خواهد شد که طراحی مشابه نسخه فعلی دارد. به نظر می‌رسد اپل با وجودی که قبلا قصد داشت نسخه 15 اینچی و بزرگتر مک بوک ایر را نیز به بازار عرضه کند؛ اما از این تصمیم صرف نظر کرده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان

این خبر در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - حالی منتشر می‌شود که اواسط دی‌ماه، یکی از افراد آگاه در صنعت تکنولوژی مدعی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - شده بود که اپل به زودی از پردازنده اپل سیلیکون جدید با 12 هسته برای مک‌ها رونمایی می‌کند که احتمالاً مک بوک پرو جدید به آن مجهز می‌شود.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که اپل در سه ماهه دوم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - سال 2021 از دو مدل مک بوک پرو جدید در سایز 14.1 و 16 اینچ مجهز به پردازنده اپل سیلیکون رونمایی می‌کند. این احتمال وجود دارد که دو لپ‌تاپ جدید به پردازنده 12 هسته‌ای جدید مجهز خواهند شد.

از سوی دیگر «مینگ-چی کو» تحلیلگر اپل دو ماه قبل پیش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - بینی کرده بود که اپل میزان عرضه مک بوک‌های خود را طی سه سال آینده 100 درصد افزایش می‌دهد. وی در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - بود که اپل سفارش‌ نمایشگر مینی LED‌ را برای سال 2021 در حدود 350 درصد و برای سال 2022 در حدود 450 درصد افزایش می‌‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone