🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18460.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

جایزه 100 میلیون دلاری ایلان ماسک برای توسعه بهترین فناوری جذب کربن

همه می‌دانیم که کره زمین به دلیل سوزاندن سوخت‌های فسیلی در حال گرم شدن است و حالا ایلان ماسک برای رفع این مشکل اعلام کرده 100 میلیون دلار جایزه برای طراحی یک سیستم جذب کربن ...

همه می‌دانیم که کره زمین به دلیل سوزاندن سوخت‌های فسیلی در حال گرم شدن است و حالا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - ایلان ماسک برای رفع این مشکل اعلام کرده 100 میلیون دلار جایزه برای طراحی یک سیستم جذب کربن کارآمد در نظر گرفته است.

جزئیات مسابقه بزرگ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - ایلان ماسک هنوز منتشر نشده است؛ اما - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - هدف این پروژه کمک به کره زمین و توسعه سیستمی برای جذب کربن از جو زمین است که از تغییرات آب و هوایی ناشی از سوخت‌های فسیلی تا حد امکان جلوگیری می‌کند. انتظار می‌رود هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد این مسابقه به اشتراک گذاشته شود.

در سال 2018 نیز سازمان غیرانتفاعی «X-Prize» مسابقه مشابهی را برگزار و به پنج تیم فینالیست جایزه‌ای 20 میلیون دلاری اهدا کرد. این بار ایلان ماسک جایزه‌ای 5 برابر بیشتر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - از  X-Prize برای این پروژه درنظر گرفته است. با این حساب، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - این نخستین باری است که وی چنین بودجه‌ای را برای پروژه‌ای انسان دوستانه و خیرخواهانه اختصاص می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان

البته این ااولین باری نیست که موضوع جذب و تبدیل دی اکسید کربن مطرح می‌شود. دی‌ماه سال گذشته محققان مؤسسه پلی تکنیک فدرال لوزان (EPFL)، طرح مفهومی جدیدی برای جمع آوری دی اکسید کربن از اگزوز خودروهای سنگین مطرح کردند.

این سیستم می‌تواند میزان انتشار این گاز مضر را در خودروها تا 90 درصد کاهش دهد. پژوهشگران می گویند 90 درصد از گاز کربن دی اکسید منتشر شده از اگزوز را می توان به کمک این روش بازیافت کرد.

علاوه بر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - این، محققان آکسفورد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - نیز راهی برای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - تبدیل دی اکسید کربن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زنجان استان زنجان - به سوخت جت کشف کرده‌اند. برخی محققان نیز موفق شده‌‌اند گازهای گلخانه‌ای را به الماس تبدیل کنند.

معمولا افراد ثروتمند بخشی از سرمایه خود را صرف امور خیرخواهانه می‌کنند و ایلان ماسک نیز مانند جف بزوس و بسیاری از ثروتمندان دیگر جهان همین رویکرد را در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone