تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13149.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل ۱۵ دوربین خواهد داشت

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ-چی کو» که دیروز از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۲ خبر داده بود، حالا به استفاده از ۱۵ ماژول دوربین در آن اشاره کرده است. کو در جدیدترین ...

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ-چی کو» که دیروز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۲ خبر داده بود، حالا به استفاده از ۱۵ ماژول دوربین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - در آن اشاره کرده است.

کو در جدیدترین یادداشتش برای سرمایه‌گذاران، چنین موضوعی را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - مطرح کرده. استفاده از ۱۵ دوربین، هدست واقعیت ترکیبی اپل را در رده بالاتری از سخت‌افزارهای کنونی برای واقعیت مجازی و افزوده قرار می‌دهد، چرا که این محصولات اغلب از ۲ تا ۵ دوربین بهره می‌برند.

۸ ماژول دوربین مورد استفاده در هدست کوپرتینویی‌ها که توسط «Largen» تامین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - می‌شوند، در اطراف کلاه قرار می‌گیرند تا خروج از حالت واقعیت مجازی راحت‌تر شود. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - که اطراف را از طریق تصاویر خارجی درون نمایشگرهای داخلی ببیند. گفته می‌شود اپل از نمایشگرهای میکرو LED با رزولوشن بالا برای این محصولش استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان

در کنار این ۸ دوربین، ۶ ماژول - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - دیگر برای تامین بیومتریک‌های خلاقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته هنوز نمی‌دانیم مربوط به بیومتریک‌های امنیتی کاربران مانند فیس آیدی می‌شود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - یا اینکه ویژگی‌های چهره و حرکات بدن افراد نزدیک به کاربر را ثبت می‌کند. در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - نهایت یک دوربین برای شناسایی اهداف محیط درون این هدست واقعیت ترکیبی نصب می‌شود.

به گفته کو، اولین نسخه از هدست واقعیت ترکیبی اپل از پردازنده و همچنین فضای ذخیره‌سازی مخصوص به خود بهره می‌برد، بنابراین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - بدون اتصال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - به آیفون یا مک می‌تواند کار کند. این تحلیلگر پیش‌بینی کرده که این محصول به علت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - استفاده از سخت افزارهای قدرتمند مانند نمایشگرهای میکرو LED و ۱۵ دوربین، عملکرد بسیار بالاتری نسبت به محصولات واقعیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاندیز استان خراسان - مجازی کنونی خواهد داشت.

در حالی که گزارش‌های گذشته به قیمت ۳۰۰۰ دلاری این محصول اشاره کرده بودند، کو از قیمت نزدیک به ۱۰۰۰ دلار آن خبر می‌دهد.

کوپرتینویی‌ها علاوه بر این هدست واقعیت ترکیبی، در سال ۲۰۲۵ از عینک واقعیت افزوده موسوم به «اپل گلس» و در فاصله سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ از لنزهای تماسی واقعیت افزوده رونمایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone