🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29919.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید گوگل دست شما را به بخشی از ساعت هوشمند تبدیل می‌کند

ساعت‌‌های هوشمند با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر خود طی سال‌های اخیر، هنوز هم مشکلات زیادی دارند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها مربوط به سایز صفحه نمایش و عملکرد تاچ آن‌ها مربوط می‌شود و به همین دلیل ...

ساعت‌‌های هوشمند با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر خود طی سال‌های اخیر، هنوز هم مشکلات زیادی دارند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها مربوط به سایز صفحه نمایش و عملکرد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - تاچ آن‌ها مربوط می‌شود و به همین دلیل استفاده از آن‌ها برای کارهایی نظیر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - تایپ کردن بسیار سخت است.

برای پاسخ به این مشکل، گوگل پتنت جدیدی ثبت کرده که باعث بهبود یافتن رابط کاربری ساعت‌های هوشمند می‌شود. فناوری ارائه شده در پتنت گوگل اجازه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - استفاده کاربردی‌تر از صفحه نمایش ساعت هوشمند را می دهد. براى مثال قرار است به لطف این فناوری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - که احتمالا هنوز در مراحل ابتدایى به سر می برد، مى توان از کناره های مچ و ساعد کاربر به عنوان یک ماوس‌پد مجازی استفاده کرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی

برای رسیدن به این مهم، سنسورهایی روی ساعت تعبیه خواهند شد تا حرکات انگشت شما که عملکردی مانند یک قلم دیجیتال خواهد داشت را به ساعت منتقل کنند. این سنسورها به صورت هوشمند عمل کرده و موقعیت دست و انگشت شما نسبت به ساعت را هم تشخیص خواهند داد.

همچنین سنسورهای ذکر شده در هر دو طرف ساعت هوشمند گوگل تعبیه می شوند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - تا امکان استفاده از آن برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - افراد چپ دست و راست دست فراهم شود. در سند ثبت شده از این پتنت دیویدهای نوری که در ماوس‌ها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - از آن‌ها استفاده می‌شود هم دیده می‌شوند.

البته به نظر می‌رسد که هنوز مدت زمان زیادی تا استفاده گسترده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - از این تکنولوژی باقی مانده اما اگر بتوان آن‌ را به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - این مرحله رساند، قطعا‌ آینده ساعت‌های هوشمند پیشرفت چشم‌گیری را به خود خواهد دید.

به طور کلی و با وجود ثبت این پتنت از سمت گوگل، ساعت‌های هوشمندی که از سیستم عامل Wear OS استفاده می‌کنند در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - مقایسه با اپل واچ‌ محبوبیت پایین‌تری دارند و انتظار می‌رود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - که محصولات - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اراک استان مرکزی - جدیدی نظیر ساعت‌های هوشمند جدید فاسیل اسپرت مجهز به Wear OS، وضعیت را کمی بهتر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone