🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29921.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی احتمال جدایی زوج ها را پیش بینی می‌کند

اخیراً محققان مدرسه‌ی کسب و کار کالج امپریال لندن با همکاری سایت های دوستیابی به بررسی چگونگی تاثیر هوش مصنوعی بر روابط اجتماعی پرداخته‌اند و متوجه شدند که دستیار های هوشمند خانگی نظیر الکسا و ...

اخیراً محققان مدرسه‌ی کسب و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان - کار کالج امپریال لندن با همکاری سایت های دوستیابی به بررسی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان - چگونگی تاثیر هوش مصنوعی بر روابط اجتماعی پرداخته‌اند و متوجه شدند که دستیار های هوشمند خانگی نظیر الکسا و گوگل هوم می توانند با دقت ۷۵ درصد میزان موفقیت روابط زوج‌ ها را تخمین بزنند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان

بر اساس تحقیقات انجام شده، این دستگاه‌ ها تا سال ۲۰۲۱ میلادی قادر خواهند بود مکالمه‌ی یک زوج را تحلیل کنند. این دیوایس‌ها حتی می‌توانند در صورت وقوع جر و بحث فراوان میان دو طرف، دخالت کرده و راه حلی برای آنها ارائه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان - دهند.

علاوه بر این گفته شده که این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان - سیستم ها با بررسی دی ان ای می‌توانند بهترین گزینه را برای ازدواج و رابطه اشخاص برگزینند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان

کارشناسان مدعی شد‌ه‌اند این مسئله می‌تواند مثال مناسبی برای تاثیر تکنولوژی بر بهبود روابط اجتماعی باشد. هوش مصنوعی در حال حاضر می تواند حس و حال افراد یا حتی دیتای رفتاری کاربران را با استفاده از پوشیدنی هایشان بدست آورده و بررسی کند. این مسئله - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان - می‌تواند به کمک کاربران آمده و به آنها هشدار های مناسبی ارائه دهد.

پژوهشگران پروژه یاد شده باور دارند که در ۱۰ سال آینده، تکنولوژی می‌تواند تغییرات شگرفی بر روابط اجتماعی بگذارد. برای مثال دستیار هوش مصنوعی می تواند به کاربران خود توصیه هایی ارائه دهد و نقش مربی یا مشاور ازدواج را برای آنها ایفا کند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان
سریال humans به بررسی حضور ربات‌ها در خانواده می‌پردازد

بدین ترتیب در آینده هوش مصنوعی نه تنها به بازیگر مهمی در تحقیقات و علوم مختلف بدل خواهد شد بلکه می‌تواند روابط احساسی انسان‌ها را نیز دستخوش تغییر کند.

بدین ترتیب بعید نیست که گفته های ایلان ماسک و برخی کارشناسان درست باشد و هوش مصنوعی بتواند با نفوذ به تمامی وجوه زندگی، کم کم وابستگی نسل انسان به خود را بسیار بالا ببرد. این میزان وابستگی می‌تواند در آینده به ضرر آدمی تمام - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گالیکش استان گلستان - گردد و برایش مشکلاتی ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone