🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16525.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

یک شرکت بیمه با تست سقوط آیفون مقاومت بالای سرامیک شیلد را تایید کرد

یک شرکت بیمه در آمریکا تست سقوط آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را انجام داده که همانند آزمایش‌های قبلی از دوام فوق العاده این دو گوشی به لطف محافظ صفحه جدید خبر می‌دهد. آیفون ...

یک شرکت بیمه در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - آمریکا تست سقوط آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - انجام داده که همانند آزمایش‌های قبلی از دوام فوق العاده این دو گوشی به لطف محافظ صفحه جدید خبر می‌دهد.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو از محافظ صفحه جدیدی به نام «سرامیک شیلد» (Ceramic - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - Shield) برخوردارند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - که به گفته اپل در برابر ضربات ناشی از سقوط ۴ برابر عملکرد بهتری - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - دارد. حال یک شرکت بیمه آمریکایی به نام Allstate تست سقوط این دو گوشی را انجام داده که نتایج آن را در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید:

آیفون ۱۲ پس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - از سقوط از ارتفاع ۱.۸۲ متری با پنل جلو، متحمل ترک‌های کوچک و فرورفتگی در گوشه‌ها شد که به گفته Allstate عملکرد بسیار بهتر این موبایل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - در مقایسه با آیفون ۱۱ و گلکسی S20 را نشان می‌دهد.

آیفون ۱۲ پرو که ۲۵ گرم از آیفون ۱۲ سنگین‌تر است، پس از سقوط از ارتفاع مشابه دچار شکستگی در قسمت پایینی پنل جلو شد اما در عملکرد آن خللی ایجاد نشده و قابل استفاده بود. شرکت یاد شده می‌گوید با اینکه مدل پرو در تست سقوط ضعیف‌تر از مدل پایه ظاهر شده، ولی مقاومت آن به طور چشمگیری از آیفون ۱۱ پرو در - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - تست مشابه بیشتر است.

نوبت به سقوط گوشی‌ها از ارتفاع مشابه (۱.۸۲ متر) با پنل پشت رسید و آیفون ۱۲ به غیر از فرورفتگی در گوشه‌ها هیچ آسیب دیگری ندید. به گفته Allstate یکی از دلایل افزایش مقاومت این گوشی احتمالاً  تیزتر شدن گوشه‌ها بوده است. نکته جالب آنکه پنل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - پشتی آیفون ۱۲ پرو پس از سقوط از این ارتفاع خرد شد و ماژول دوربین نیز ترک برداشت. البته خللی در عملکرد آن ایجاد نشد و همچنان به درستی کار می‌کرد.

آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از ارتفاع مشابه و این بار از لبه کناری روی زمین سقوط کرده و هر دو در گوشه‌ها دچار فرورفتگی شدند. به غیر از این مورد، آسیب دیگری - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - به آن‌ها وارد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - نشد و هر دو به درستی کار می‌کردند.

شرکت Allstate در مورد مقاومت آیفون - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۲ و ۱۲ پرو این طور نتیجه گیری کرده است:

«پس از انجام تست سقوط آیفون ۱۲ و پرو از پنل جلو، پشت و لبه‌ها به این نتیجه رسیدیم که فناوری Ceramic Shield مقاومت آن‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد تیتزتر شدن گوشه‌ها نیز دوام این دو موبایل را حین سقوط از پنل پشت بهبود داده است. با این وجود هر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - دو گوشی پس از سقوط آسیب دیدند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - و با توجه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - قیمت بالای آن‌ها به همه پیشنهاد می‌کنیم از کیس استفاده کرده و از آیفون ۱۲ خود مثل یک دوربین گران قیمت مراقبت کنند.»

اپل برای تعمیر نمایشگر آیفون ۱۲ و مدل پرو ۲۷۹ دلار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - و برای هرگونه آسیب دیگر از جمله ترک برداشتن پنل پشت برای آیفون ۱۲ و مدل پرو به ترتیب ۴۴۹ و ۵۴۹ دلار را طلب می‌کند.

چند روز قبل کانال یوتیوب EverythingApplePro نیز تست سقوط آیفون ۱۲ را انجام داد که می‌توانید نتایج آن را در این لینک مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone