🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16537.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ حضور دوباره‌ی زامبی‌ها در پابجی موبایل

شاید بتوانیم بگوییم مهم‌ترین خبر این هفته، برگزاری فینال رقابت EMEA پابجی موبایل است که از دیروز آغاز شده و تا یکشنبه هم ادامه دارد. این رقابت‌ بین ۱۶ تیم‌ منتخب از اروپا، آفریقا و خاورمیانه ...

شاید بتوانیم بگوییم مهم‌ترین خبر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - این هفته، برگزاری فینال رقابت EMEA پابجی موبایل است که از دیروز آغاز شده و تا یکشنبه هم ادامه دارد. - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - این رقابت‌ بین ۱۶ تیم‌ منتخب از اروپا، آفریقا و خاورمیانه برگزار می‌شود و جایزه‌ی چشم‌گیر صدهزار دلاری دارد. می‌توانید مسابقات را از صفحه رسمی یوتیوب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - پابجی موبایل دنبال کنید.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلانالبته این هفته از پابجی موبایل خبرهای دیگری هم شنیدیم. اول اینکه به مناسبت هالووین بخش Infection mode به بازی برگشته و مدتی در دسترس خواهد بود و دومین خبر جالب هم ایونت Halloweek است که در طی آن بازیکنان می‌توانند در نقشه‌ی Erangel با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - زامبی‌ها بجنگند.

وقتی در حال پرش از هواپیما هستید، روی نقشه چهار نقطه مشخص می‌شود که در حقیقت کمپ زامبی‌ها است و در هر کدام یک صندوقچه حاوی آیتم‌های ارزشمند وجود دارد. با شکست دادن تمام زامبی‌های یک کمپ این صندوقچه برای شما و تیم‌تان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - باز می‌شود فقط باید این را هم بدانید که در محدوده‌ی حضور زامبی‌ها خطر حضور یک باس هم وجود دارد.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

با نزدیک شدن به هالووین بازی‌های دیگری هم ایونت‌های مربوط به این جشن را برگزار می‌کنند. Kingdom of Heroes: Tactics War علاوه بر اضافه کردن دو شخصیت جدید به بازی، ایونتی برگزار می‌کند که در مدت آن بازیکنان به ازای فتح کردن سیاهچال‌ها آبنبات به دست می‌آورند و می‌توانند این آبنبات‌ها را برای دریافت آیتم‌ها مخصوصی از جمله دو شخصیت جدید بازی صرف - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - کنند.

Need for Speed No Limits هم ایونتی برگزار می‌کند که موضوع آن درباره عروسکی به نام Madballs است، از اسکین‌ها و فرنچایزهایی با طرح این عروسک تا یک بخش داستانی جدید که در آن باید از تمام مهارت‌های رانندگی خود استفاده کنید و عروسک را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - از شهر بیرون ببرید.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Crossfire: Warzone هم از قائله عقب نمانده و دو ایونت مجزا برای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - هالووین برگزار می‌کند که فعلا فقط جزئیات یکی از ایونت‌ها را مشخص کرده است. در این ایونت باید افرادی را که برای هالووین لباس مبدل مامورین شما را پوشیده‌اند شناسایی کنید تا امنیت پایگاه خودتان را بالا ببرید. اگر بتوانید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - مدت ایونت لول افسران‌تان را  - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - تا سطح مشخصی بالا ببرید یک اسکین اختصاصی هم دریافت می‌کنید.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

بعد از مدت‌ها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - چشم‌انتظار بودن، بالاخره خبری از  League of Legends: Wild Rift هم به گوشمان رسید. League of Legends: Wild Rift در کشورهای ژاپن، کره‌ی چنوبی، مالزی، سنگاپور، فیلیپین و تایلند بتای عمومی برگزار خواهد کرد. طبق اعلام App Store بازی ۱.۹ گیگ حجم دارد که احتمالا با آپدیت‌های بعدی بیشتر هم می‌شود. پیش‌بینی می‌شود نسخه‌ی کامل بازی حول و حوش بهار سال آینده عرضه شود.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Bluehole Studio هم پیش‌ثبت‌نام بازی جدیدش - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - به نامTERA: Endless War را آغاز کرد. در این بازی استراتژیک شما نقش یک قهرمان را دارید که در برابر دشمن می‌ایستد و تلاش - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - می‌کند تا سرزمین خود را گسترش بدهد.

بازی چند حالت مبارزه را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا با هم یا با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - هوش مصنوعی بازی مبارزه کنند. احتمالا بازی دو یا سه هفته بعد عرضه شود اما فعلا امکان پیش‌ثبت‌نام در گوگل‌پلی و اپ‌استور وجود دارد. - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - بازیکنانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت می‌کنند با آغاز بازی جوایزی هم دریافت می‌کنند.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلاندر همین هفته Dead Cells هم با یک آپدیت جدید، Boss Cell - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - 5 را معرفی کرد. در این بخش جدید بازی،‌ دشمنان قوی‌تری حضور دارند، امکان تجدید قوا فقط با خوردن غذا وجود دارد و شما هم آسیب‌پذیرتر هستید.

فضای بازی هم افزایش پیدا کرده و محلی به نام Cavern به بازی اضافه شده که در تونل‌های پیچ در پیچ آن با دشمنان جدیدی روبرو هستیم. با در نظر گرفتن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - تمام این چیزهایی که بازی را سخت‌تر می‌کنند، تعدادی سلاح جدید هم در آپدیت جدید ارائه شده تا بازیکنان بتوانند این چالش‌ها را پشت سر بگذارند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Girabox

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

  • بازی آفلاین است

پازل‌های مینیمال آنقدر طرفدار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - دارند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - که هر از چند گاهی شاهد ظهور یک بازی جدید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - در این سبک هستیم. Conradical Games جدیدترین بازی را برای طرفداران این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - سبک طراحی کرده که در آن باید با چرخاندن پازل روبرویتان، یک جعبه را به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - مقصد مشخصی برسانید. اولین مراحل ساده هستند و به راحتی جلو می‌روند اما بعد مراحل سخت‌تر می‌شوند و بازیکن را بیشتر به چالش می‌کشند.

مانند تمام بازی‌های سبک مینیمال قدرت بازی در سادگی آن است که با ظرافت کامل با یک طراحی چشم‌نواز ترکیب شده. گیم‌پلی هم پیچیدگی خاصی ندارد اما کاملا اعتیادآور است و نمی‌توانید دست از سرش بردارید.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Girabox

سازنده: Crescent Moon Games‏ قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 110.8/60 مگابایت زبان:

Ordesa

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

  • بازی آنلاین است

دختری به نام Lise دو سال از خانواده‌اش دور بوده و حالا به خانه برگشته اما متوجه می‌شود که اتفاقات وحشتناکی در نبود او رخ داده است و تصمیم می‌گیرد رازهای سر به مهر خانواده را برملا کند و بفهمد چه اتفاقی افتاده.

گیم‌پلی ۶۰ دقیقه‌ای بازی شما را به قلب جنگل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - می‌برد، ترس و دلهره را در دل‌تان زنده می‌کند و یک پیام مهم را به دست تان می‌رساند:‌ حتی کوچک‌ترین تصمیمات هم می‌توانند عواقب سنگینی به دنبال داشته باشند!

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Ordesa‏

سازنده: ARTE Experience‏ قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: وابسته به دستگاه / 1700 مگابایت زبان:

Package Inc. Liteتعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

  • بازی آفلاین است

احتمالا بازی‌های InfinityGames یک‌بار شما را هم به خود معتاد کرده‌اند، این تخصص InfinityGames است که این بار در قالب بازی Package Inc.Lite برای بازیکنان موبایلی عرضه شده. این بازی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - در سبک شبیه‌سازی طراحی شده و شما را در نقش مسئول یک شرکت تحویل محصولات قرار می‌دهد تا در هر مرحله این کار را با یک روش خلاقانه و جدید انجام بدهید.

نسخه Lite بازی رایگان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - است و اگر دوست داشتید می‌توانید نسخه کامل را دریافت کنید و تجربه‌ی گسترده‌تری به دست بیاورید. متاسفانه بازی فعلا برای سیستم عامل iOS‌ در دسترس نیست و فقط کاربران اندرویدی می‌توانند آن را نصب کنند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Package Inc. Lite

سازنده: InfinityGames قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 78 مگابایت زبان:

Grisتعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

  • بازی آنلاین است

بازی Gris در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما به تازگی دوباره بین بازیکنان گل کرده و کیفیت ساخت بالای آن مجابم کرد که در لیست بازی‌های این هفته قرارش بدهم. داستان بازی درباره‌ی دختری جوان است که با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - مسائل احساسی و کشمکش‌های درونی‌اش دست و پنجه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - نرم می‌کند.

گیم‌پلی بازی حدودا سه تا چهارساعت زمان می‌برد اما پازل‌های سختی ندارد و خبری هم از دیالوگ نیست، در عوض گستره‌ی حرکتی نسبتا گسترده‌ای برای کاراکتر در نظر گرفته شده که به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - بازیکن اجازه می‌دهد در فضای احساسی و آرامش‌بخش از بازی لذت ببرد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Gris

سازنده: Devolver Digital قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/626 مگابایت زبان:

Poor Thiefتعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

  • بازی آفلاین است

Poor Thief چندان داستان پیچیده‌ای ندارد و فقط شما را در نقش یک دزد قرار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - می‌دهد که قرار است گنج‌ها را غارت کند و در این راه هزار بار می‌میرد و زنده می‌شود.

بازی ۵۰ مرحله - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - دارد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - و هر مرحله نیز اجازه‌ی تعداد محدودی حرکت را به شما می‌دهد. طراحی بازی پیکسلی است اما در عین حال تنوع طراحی در هر قسمت حفط شده و خسته کننده نیست.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

Poor Thief

سازنده: Beep Yeah LLC‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 29.9/28 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone