🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16508.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نمونه عکس‌های دیجیاتو با دوربین آیفون ۱۲ پرو

روز گذشته، آیفون ۱۲ پرو را در دیجیاتو جعبه‌گشایی کردیم که ویدیو آن را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید. از آن جایی که آیفون پسوند پرو را یدک می‌کشد، تصمیم گرفتیم تا پیش از ...

روز گذشته، آیفون ۱۲ پرو را در دیجیاتو جعبه‌گشایی کردیم که ویدیو آن را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید. از آن جایی که آیفون پسوند پرو را یدک می‌کشد، تصمیم گرفتیم تا پیش از تکمیل بررسی کامل آن، چندین نمونه عکس از ۴ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوربین این گوشی را با شما به اشتراک بگذاریم.

آیفون ۱۲ پرو، مانند دو برادر غیر حرفه‌ای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود، از دوربین اصلی بهبود یافته‌ای برخوردار است. سنسور اصلی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تغییر ابعادی نداشته و رزولوشن آن هم همچنان روی عدد ۱۲ مگاپیکسل باقی مانده است. با این حال الگوریتم‌های پیشرفته اپل به همراه بازتر شدن اپرچر و رسیدن آن به f - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - 1.6 و صد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - البته اضافه شدن یک المان جدید در ساختار لنز سنسور اصلی، کمی ما را امیدوار کرده است.

توضیح ضروری اینکه در این مطلب، صرفا تصاویر را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم و به زودی بررسی کامل و همینطور بررسی دوربین - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - آیفون ۱۲ پرو را در دیجیاتو به شکل متنی و ویدیویی خواهید دید.

عکس‌های دوربین اصلی

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

عکس‌های دوربین تله فوتو

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

عکس‌های دوربین اولترا واید

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

عکس‌های دوربین سلفی و پرتره

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

همان طور که در تصاویر دیدید، عکس‌های ثبت شده با آیفون ۱۲ پرو کمی بهبود یافته‌اند. البته دوربین آیفون ۱۱ پرو، با - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - وجود این که هیچ‌گاه در صدر رتبه‌بندی سایت DxOmark قرار نگرفت اما تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کرد. از همین رو به نظر می‌رسد اپل به ترکیب برنده دست نزده و فقط آن را تقویت کرده است. خبر خوب اما در فعال شدن نایت مود برای دو دوربین اولترا واید و سلفی است که تفاوت بسیار بسیار زیادی را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - رقم می‌زند.

نایت مود می‌تواند یک عکس کاملا بلا استفاده را به یک عکس مناسب اشتراک‌گذاری در فضای مجازی تبدیل - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند. فیلم‌برداری هم تا حدودی بهبود یافته و تمامی فیلم‌های شما را به صورت پیش‌فرض در فرمت دالبی ویژن ضبط می‌کند. این نکته - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - را فراموش نکنید که تماشای فیلم‌های ضبط شده با - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - این فرمت HDR تنها در خود آیفون ۱۲ پرو و برادرانش ممکن است و اگر قصد ارسال آن برای شخص دیگر یا تماشای آن روی تلویزیون را دارید، فرمت آن تغییر می‌کند.

تصاویر ثبت شده با آیفون ۱۲ پرو را می‌توانید از لینک گوگل درایو و در ابعاد اصلی بدون هیچ گونه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - فشرده‌سازی مشاهده کنید. همچنین به زودی می‌توانید بررسی آیفون ۱۲ پرو را مشاهده کنید. برای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - اینکه پوشش ویژه دیجیاتو از جدیدترین گجت‌ها و تکنولوژی‌ها را از دست ندهید پیشنهاد می‌کنیم کانال یوتوب، تلگرام، اینستاگرام، توییتر و همچنین آپارات دیجیاتو را دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone