🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16523.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

جدیدترین ایرباد بی‌سیم ال جی به نام «HBS-FN7» از راه رسید که با فناوری حذف نویز فعال (ANC) کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از قاب با قابلیت ضدعفونی ایربادها بهره ...

جدیدترین ایرباد بی‌سیم ال جی به نام «HBS-FN7» - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - از راه رسید که با فناوری حذف نویز فعال (ANC) کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از قاب با قابلیت ضدعفونی ایربادها بهره می‌برد.

این ایرباد بی‌سیم جایگزین «HBS-FN6» می‌شود و در حالی که این محصول نیز دارای فناوری حذف نویز بود، اما از نوع پسیو بهره می‌برد. در ایرباد جدید سیستم حذف نویز فعال صداهای خارجی را با استفاده از میکروفن‌های تعبیه شده در آن‌ها خنثی می‌کند.

در هرکدام از آن‌ها شاهد قرارگیری سه میکروفن هستیم که می‌توانند روی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - موج صوتی از تمام جهات نیز نظارت کنند. طبق گفته ال جی، این میکروفن‌ها میزان نویز را به حداقل می‌رسانند، کاربران به موسیقی با کیفیت بالاتری گوش می‌دهند و در هنگام - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - برقراری تماس، صداهای اطراف مزاحم آن‌ها نمی‌شوند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان

کاربران می‌توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند، برای مثال اگر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - در حال عبور از یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - خیابان شلوغ باشید، می‌توانید برای حفظ سلامت خود چنین قابلیتی را غیرفعال کنید. با این حال در فروشگاه‌های شلوغ با فعالسازی آن می‌توانید از موسیقی لذت ببرید.

این ایرباد بی‌سیم ال جی مانند نسل قبلی خود از قاب شارژ «UVnano» بهره می‌برد که با نور فرابنفش ۹۹.۹ درصد باکتری‌های «استافیلوکوکوس - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - اورئوس» و «اشریشیا کلی» که در اطراف محفظه درون ایربادها جمع می‌شوند را نابود می‌کند. از آنجایی که اکثر کاربران به صورت دستی ایرباد خود را تمیز نمی‌کنند، چنین قابلیتی کاربردی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - است.

قاب UVnano شباهت زیادی به قاب FN6 دارد، با این تفاوت که در بخش بالایی آن یک LED به چشم می‌خورد که می‌تواند سطح شارژ و همچنین وضعیت UVnano را به نمایش بگذارد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان

ال جی FN7 با هربار - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - شارژ تا ۷ ساعت شارژدهی دارد که البته در صورت فعال شدن سیستم حذف نویز فعال این میزان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - شارژدهی به ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. با استفاده از قاب میزان شارژدهی این دستگاه با ANC غیرفعال و فعال به ترتیب به ۲۱ و ۱۵ ساعت می‌رسد.

ال جی HBS-FN7 برای بازار کره‌ جنوبی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - معرفی شده، با این حال تا پیش از پایان سال جاری میلادی در اختیار کاربران در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا نیز قرار می‌‎گیرد. در حال حاضر قیمت آن مشخص نشده اما انتظار می‌رود تفاوتی با FN6 با قیمت ۱۵۰ دلار نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone