🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16532.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی خیاط باشی؛ سوزن و قیچی در دستان شما

اگر چند سال قبل می‌خواستیم درباره‌ی بازی‌های ایرانی باکیفیت صحبت کنیم شاید تعداد چنین بازی‌هایی به انگشتان دست هم  نمی‌رسید اما حالا تعداد بازی‌‌های با کیفیت و محبوب بیشتر از قبل شده و بازی خیاط ...

اگر چند سال قبل می‌خواستیم درباره‌ی بازی‌های ایرانی باکیفیت صحبت کنیم شاید تعداد چنین بازی‌هایی به انگشتان دست هم  نمی‌رسید اما حالا تعداد بازی‌‌های با کیفیت و محبوب - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیشتر از قبل شده و بازی خیاط باشی که توسط تیم سازنده‌ی «سفره‌چی» ساخته - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده‌، یکی از این بازی‌ها است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

همان‌طور که از اسم این بازی هم پیداست، یک شبیه‌ساز خیاطی است که - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - توسط بازی‌سازان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - «بلوط گیمز» طراحی و عرضه شده. در ابتدای بازی یک فروشگاه با امکانات حداقلی در اختیار شما - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - قرار می‌گیرد که فقط امکان دوختن مانتو را فراهم می‌کند. این فروشگاه که «مزون بهار» نام دارد در حقیقت بخش اول بازی است که شامل ۴۰ مرحله است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

در طی بازی مشتری‌ها وارد فروشگاه شما می‌شوند، شما باید سفارشات‌شان را ثبت کنید و در مدت زمانی که مشخص شده این سفارشات را - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - آماده کنید - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - و تحویل بدهید. هر مشتری بعد از تحویل گرفتن لباس پولی به شما می‌دهد که سرمایه‌ی اصلی شما در بازی است. هر چه جلوتر می‌روید، سفارش‌های بیشتری دریافت می‌کنید و کم کم امکانات محدود ابتدای بازی جوابگوی نیازتان نیست پس باید با خرج کردن پول و الماس‌هایی که جمع کرده‌اید وسایل جدیدتری تهیه کنید.

بازی خیاط باشی علاوه بر امکان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارتقای تجهیزات کارگاه‌تان به شما امکان افتتاح فروشگاه‌های جدید و دوخت انواع دیگر لباس را می‌دهد اما تمام این‌ها در گرو جمع کردن امتیاز است و کامل کردن چهل مرحله‌ی اولیه است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

برای جمع کردن پول و الماس باید سفارش‌ها را کامل و به موقع تحویل بدهید؛ علاوه بر این اگر به صورت روزانه به بازی سر بزنید، ماموریت‌هایی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - که برایتان تعریف شده را به پایان برسانید و ویدیوهای انتهای هر مرحله را تماشا کنید الماس‌های بیشتری گیرتان می‌آید. هم‌چنین امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای هم مهیا است.

بازی کیفیت گرافیکی بالایی دارد اما در عین‌حال حجم زیادی را اشغال نمی‌کند که مزیت بزرگی‌ است. شخصیت‌های متنوع،‌ امکان ارتقای تجهیزات و گیم‌پلی روان هم تجربه‌ی خوبی برای بازیکن‌ها به وجود می‌آورد. بازی هم‌چنان در دست توسعه است و به همین دلیل تمام مراحل تا انتها در بازی وجود ندارند و باید منتظر باشید تا مراحل بعدی در دسترس قرار بگیرد که البته با توجه به جذابیت بازی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - کمی کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

آپدیت جدید بازی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - خیاط باشی که شامل مرحله چهل به بعد است کمی دچار مشکل است و برای بعضی بازیکنان بازی کمی گیر دارد که اجازه‌ی انجام سفارشات را نمی‌دهد. تیم سازنده اعلام کرده‌اند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - که این مشکل به زودی رفع می‌شود و در آپدیت بعدی هم بخش‌های بیشتری به بازی اضافه می‌شوند که باید دید در چه مدت زمانی این مسئله رفع می‌شود.

بازی خیاط باشی فقط برای کابران اندرویدی در دسترس است و فعلا هم خبری از نسخه iOS در دست - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیست. اما امیدواریم که این اتفاق بیفتد چرا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - که خیاط باشی با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - گیم‌پلی ای که در پیش گرفته می‌تواند عنوان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای باشد.

هر چند که بعضی نقص‌های فنی بازی باید در ابتدا برطرف شوند که در صورت ارائه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی آی او اس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - شاهد بازی کاملی باشیم.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

خیاط باشی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - (بازی خیاطی)

سازنده: بلوط گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 52 مگابایت زبان:

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کتایون نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر شرکت شما بوستان صومعه سرا اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در بوستان شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone