🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27087.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تأیید شد: شیائومی بلک شارک 2 پرو با اسنپدراگون 855 پلاس در راه است

شیائومی با انتشار تیزری از گوشی گیمینگ جدید خود یعنی شیائومی بلک شارک 2 پرو تائید کرده که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است. شیائومی بلک شارک 2 پرو روز ۸ ...

شیائومی با انتشار تیزری از گوشی گیمینگ جدید خود یعنی شیائومی بلک شارک 2 پرو تائید کرده که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است.

شیائومی بلک شارک 2 پرو روز ۸ مرداد (۳۰ جولای) به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تا به حال تصویری زنده از آن و همچنین نتایج بنچمارک آنتوتو تا حدودی اطلاعات این گوشی را آشکار ساخته است. در تست‌های آنتوتو چیپست اسنپدراگون 855 پلاس که در گوشی گیمینگ ROG Phone II ایسوس هم به کار رفته عملکرد درخشانی از خود نشان داد و توانست نمره ۴۰۵۵۹۸ را به دست بیاورد.

این کلیپ همچنین جزئیات بیشتری از ظاهر و پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد. آنطور که در این ویدیو مشخص است بلک شارک 2 پرو ظاهری مشابه با بلک شارک - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدل پایه خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

هنوز مشخصات دیگری از بلک شارک 2 پرو توسط شیائومی آشکار نشده اما بر اساس گفته‌های آنتوتو این - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اسمارت فون از اندروید پای استفاده می‌کند و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این نمایشگر +Full-HD هم برای این گوشی گیمینگ جدید در نظر گرفته شده اما هنوز اطلاعاتی از ابعاد آن در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone