🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27067.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات شخصی منجر به تغییر نام و محل زندگی یک خانواده شد

با اینکه هر روز خبرهای جدیدی از هک پلتفرم‌های مختلف و افشای اطلاعات شخصی کاربران آن‌ها به گوش می‌رسد اما در واقع نکته مهم این است که اطلاعات کاربران برای حفظ امنیت آن‌ها سر از ...

با اینکه هر روز خبرهای جدیدی از هک پلتفرم‌های مختلف و افشای اطلاعات شخصی کاربران آن‌ها به گوش می‌رسد اما در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واقع نکته مهم این است که اطلاعات کاربران برای حفظ امنیت آن‌ها سر از فضاهای عمومی در نیاورد. با این حال یک پرونده افشای اطلاعات شخصی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در لندن منجر به پیامدهای ویران کننده‌ای شده که در پرونده‌های مشابه دیگر به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ندرت اتفاق می‌افتد.

بر اساس گزارش Hackney Gazette، یکی ازخانواده‌های لندنی سرپرستی کودکی را پذیرفته بودند و نام، هویت و محل زندگی آن‌ها می‌بایست از والدین اصلی کودک پنهان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بماند. با این حال طی پروسه گرفتن سرپرستی کودک در سال 2016، مشاور شورای منطقه Hackney لندن به اشتباه یک کپی پیش نویس از فرم درخواست سرپرستی که شامل نام این زوج، آدرس - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن‌ها، شماره تلفن، تاریخ تولد و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شغل آن‌ها می‌شد را برای والدین بیولوژیکی ارسال - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کرد.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این افشای اطلاعات شخصی آنقدر برای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زوج سرپرست نگران کننده بود که در مورد آن با پلیس و شورا مشورت کرده و در نهایت تصمیم گرفتند برای تضمین امنیت آینده کودک، محل زندگی خود را تغییر داده و نامشان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را نیز عوض کنند.

شورای منطقه Hackney به اشتباه خود اذعان داشته و برای جبران - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خساراتی که این خانواده متحمل شدند مبلغ 131 هزار دلار را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به عنوان غرامت به آن‌ها پرداخت کرد. این ماجرا به اطلاع دفتر بازرس اطلاعات انگلستان هم رسید. با این حال هیچگونه خسارت دیگری به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جز مبلغ غرامت پرداخت شده برای این خانواده درنظر گرفته نشد.

با اینکه در این مورد افشای اطلاعات توسط یک هکر یا بدافزار و با نیات بدخواهانه انجام نشده، اما به عنوان یک نمونه از اثرات جبران ناپذیر سرقت اطلاعات شخصی افراد و انتشار آن‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone