🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27068.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بوی دی‌اکسید کربن بینایی پشه‌ها در دنبال کردن طعمه را بهبود می‌بخشد

پژوهش جدید محققان دانشگاه ویرجینیا نشان می دهد که نه تنها گاز دی اکسید کربن ناشی از بازدم برای پشه ها جذاب است، بلکه بینایی این حشرات را نیز برای دنبال کردن طعمه بهبود می ...

پژوهش جدید محققان دانشگاه ویرجینیا نشان می دهد که نه تنها گاز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - دی اکسید کربن ناشی از بازدم برای پشه ها جذاب است، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - بلکه بینایی این حشرات را نیز برای دنبال کردن طعمه بهبود می دهد.

تا پیش از این تحقیق پژوهشگران می دانستند که پشه ها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - از توانایی تشخیص ارتباط بین بو و رفتار انسان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - برخوردار بوده و دی اکسید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - کربن موجود در بازدم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - یکی از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - عوامل جذب شدن پشه ها به انسان است. حال تیمی از محققین دانشگاه پلی تکنیک ویرجینیا (Virginia Tech) با ساخت یک «شبیه ساز پرواز» مخصوص این حشرات، به شکل عمیق تر تأثیر دی اکسید کربن بر رفتار این موجودات را بررسی کردند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران
از این شبیه ساز برای آزمایش تأثیر گاز دی اکسید کردن بر رفتار پشه ها استفاده شد

در این آزمایش تعدادی پشه تب زرد با نام علمی Aedes aegypti در شبیه ساز مخصوص قرار گرفتند. در این وسیله سیلندر شکل، لامپ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - های LED خاموش و روشن شونده حرکت طعمه ها (انسان) را شبیه سازی می کردند. روی سر هر کدام از پشه ها یک کلاه مینیاتوری که به کمک پرینتر سه بعدی ساخته شده بود قرار گرفت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - تا از فعالیت مغزی آن ها اسکن تهیه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - کند.

بوی گاز دی اکسید کربن علاوه بر تحریک حس بویایی، حس بینایی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - حشره را هم بهبود می بخشد

پس از رها کردن پشه ها در شبیه ساز، گاز دی اکسید کربن در محیط آزاد شد و محققان متوجه شدند این کار نه تنها بخش بویایی مغز پشه ها را تحریک می کند، بلکه نورون های بخش پردازش بینایی مغز نیز تحریک می شوند. نتیجه تحریک قسمت بینایی، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - بهبود دید پشه ها در دنبال کردن دقیق تر طعمه هاست. پژوهشگران با تحلیل فرکانس بال زدن پشه ها، سرعت آنها و تغییر الگوی پرواز با توجه به الگوی روشن و خاموش شدن لامپ های LED به این مسئله پی بردند.

«Clément Vinauger» - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - پروفسور ارشد این کار پژوهشی معتقد است تحلیل نحوه پردازش اطلاعات توسط پشه ها در ساخت تله - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چمستان استان مازندران - و طعمه های بهتر برای به دام انداختن آنها حیاتی است:

«هدف ما در این تحقیق فهم عمیق تر مکانیزم هایی بود که پشه ها را تا این حد موجوداتی کارا در انتقال بیماری تبدیل کرده. از همه مهم تر، به دنبال فهم بهتر فاکتورهای شناسایی طعمه در این حشرات بودیم.»

این تحقیق به تازگی در ژورنال Current Biology به چاپ رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone