🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27083.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون اسنپ معاف می‌شوند

اسنپ در آستانه روز ملی کارآفرینی اعلام کرد که قصد دارد در طرحی به نام «همراه زنان سرزمینم» فرصتی را فراهم کند که زنان سرپرست خانوار شاغل در سامانه اسنپ، از پرداخت کمیسیون معاف شوند. ...

اسنپ در آستانه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روز ملی کارآفرینی اعلام کرد که قصد دارد در طرحی به نام «همراه زنان سرزمینم» فرصتی را فراهم کند که زنان سرپرست - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خانوار شاغل در سامانه اسنپ، از پرداخت کمیسیون معاف شوند.

روابط عمومی اسنپ در همین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رابطه بیانیه‌ای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را منتشر کرده که در آن هدف این اقدام را حمایت از زنان سرپرست خانوار خانواده ۳۰ هزار نفری رانندگان زن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اسنپ اعلام کرده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است:

«امروز بیش از ۳۰ هزار راننده زن از سراسر ایران - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در اسنپ مشغول به کار هستند که بدون‌شک یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ماست. حالا در تازه‌ترین اقدام، از زنان سرپرست خانواده دعوت می‌کنیم تا در صورت تمایل در طرح «همراهِ زنانِ سرزمینم» شرکت کنند. زنانی که همسرشان فوت شده و یا حضانت فرزندشان را به طور قانونی بر عهده دارند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مشمول این طرح خواهند شد.»

به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گفته اسنپ متقاضیان از ۶ تا ۳۱ مرداد فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر اسنپ در شهر خود و ارائه گواهی فوت همسر یا برگه‌ حضانت فرزندان از این طرح بهره‌مند شوند. همچنین اعلام شده کلیه افرادی که مشمول این طرح هستند تا پایان سال ۹۸ از پرداخت کمیسیون به اسنپ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - معاف خواهند شد.

اسنپ پیش از این نیز اقداماتی را در راستای حمایت از جامعه سی هزار نفری رانندگان زن خود کرده بود و به عنوان مثال با در نظر گرفتن تخفیفی در این سفرها برای مسافرین، سعی در جذب مسافرین به اعلام درخواست تاکسی از طریق سرویس اسنپ رز می‌نمود. ناگفته نماند تخفیف روی سفر صرفا برای مسافر لحاظ می‌شد و مبلغ آن از طریق خود اسنپ به راننده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اعطا می‌شد.

بنابر آخرین آمار رسمی منتشر شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مرکز آمار کشور، بیش از ۳ میلیون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خانواده در کشور توسط زنان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سرپرستی می‌شود. اما فقط حدود ۴۵۰هزار نفر از زنان سرپرست خانواده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارای شغل و درآمد هستند. این عدد نشان می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که بیش از ۸۵ درصد از زنان سرپرست خانواده بیکارند. این زنان غالبا با دو موضوع اصلی تامین معاش و مدیریت خانواده روبه‌رو هستند و حمایت‌هایی که در زمینه تسهیل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اشتغال‌ آنها صورت می‌گیرد می‌تواند به بازیابی هویت اجتماعی‌‌شان نیز کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone