🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27074.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی عکس‌های شما را به یک اثر هنری فاخر تبدیل می‌کند

اگر از پیر کردن خودتان با استفاده از عکس‌های سلفی و الگوریتم هوش مصنوعی خسته شده‌اید حالا تکنولوژی پر حرف و حدیث این روزها این امکان را فراهم کرده تا بتوانید عکس‌های سلفی خود را ...

اگر از پیر کردن خودتان با استفاده از عکس‌های سلفی و الگوریتم - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی خسته شده‌اید حالا تکنولوژی پر حرف و حدیث این روزها - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این امکان را فراهم کرده تا بتوانید - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عکس‌های سلفی خود - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را به یک اثر هنری کلاسیک تبدیل کنید.

سایت aiportraits.com میزبان کار محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی MIT-IBM Watson است. این سایت از یک الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می‌کند که با استفاده از 45 هزار - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عکس پرتره - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کلاسیک تعلیم داده شده و می‌تواند عکس کاربر را به یک اثر هنری رنگ روغن، آبرنگ یا جوهر تبدیل کند.

پایگاه داده این - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وبسایت شامل سبک‌های هنری زیادی - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می‌شود که سبک هنرمندان بزرگ از رامبراند تا ون گوگ را پوشش می‌دهد. الگوریتم‌های موجود در این سایت می‌تواند یک عکس را به صورت کاملا منحصربفردی در هرکدام از این سبک‌ها بازسازی کند.

تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

محققان تاکید دارند که الگوریتم هوش مصنوعی به کار رفته در کار آنها، مثل نمونه‌های مشابه قبلی روی خود عکس را نقاشی نمی‌کند بلکه طوری تعلیم داده شده که برخی از خصوصیات عکس را کاملا از اول و در همان سبک - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مورد نظر از نو خلق کند. الگوریتم آن‌ها برای این کار از تکنیکی به نام شبکه متضادنمای مولد (GAN) استفاده می‌کند.

مشخصات خاصی که در هر عکس - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سلفی وجود دارد الگوریتم را به - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سمت انتخاب یک سبک هنری خاص سوق می‌دهد و مثلا عکس را با سبک رنسانس - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازسازی می‌کند. اگر عکس را عوض کنید قطعا الگویتم نتیجه متفاوتی به شما تحویل خواهد داد.

با توجه به اینکه اخیرا نگرانی‌های امنیتی زیادی در مورد برنامه‌های مشابه مثل فیس اپ مطرح شده، سازندگان این الگوریتم ادعا می‌کنند که از داده کاربران به هیچ وجه برای مقاصد دیگری استفاده نخواهند کرد. در واقع بعد - تعمیرات ظرفشویی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از اینکه عکس کاربر در سرورهای وبسایت پردازش شد، بلافاصله از سرو حذف می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone