🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27082.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

عینک هوشمندی که می‌تواند دید نابینایان را به آنها بازگرداند

مراحل آزمایش یک نوع عینک هوشمند برای نابینایان غیر مادرزاد که به آن‌ها کمک می‌کند تا دوباره قدرت دیدن و خواندن را به دست بیاورند در دو شهر ایالات متحده آغاز شده است. «چشم بایونیک» ...

مراحل آزمایش یک نوع عینک هوشمند برای نابینایان غیر مادرزاد که به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن‌ها کمک می‌کند تا دوباره قدرت دیدن و خواندن را به دست بیاورند در دو شهر ایالات متحده آغاز شده است.

«چشم بایونیک» که ساخت آن توسط - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرکت پاریسی Pixium Vision آغاز شد، متشکل از یک عینک و یک دوربین جایگذاری شده در آن است. تصاویر گرفته شده توسط دوربین به میکروچیپی که در شبکیه بیمار کاشته شده ارسال می‌شوند. در ادامه این سیگنال‌ها به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سیگنال‌های الکتریکی تبدیل شده و توسط مغز قابل درک خواهند بود.

شرکت‌کنندگان در این آزمایش، پیش از کاشت میکروچیپ در شبکیه چشمشان هیچگونه دید مرکزی نداشتند. یک سال بعد از کاشت میکروچیپ بیشتر آن‌ها توانایی خواندن متون را تا حدودی به دست آورده بودند. بعضی از آن‌ها فقط قادر بودند حروف تکی را خوانده و برخی دیگر می‌توانستند دنباله‌ای از حروف را بخوانند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تصویری که با کاشت میکروچیپ ساخته می‌شود فقط 378 پیکسل دقت دارد و با اینکه نمی تواند قدرت دید کامل را به شخص برگرداند بهبود زیادی در دید او به همراه دارد.

سازندگان - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - امیدوارند از این عینک‌ها برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌هایی همچون انحطاط ماکولا استفاده کنند. این وضعیت در حال حاضر درمانی ندارد و قسمتی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از شبکیه شخص را که مسئول ایجاد مرکز دید اوست تحت تاثیر قرار - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌دهد.

به همین دلیل افرادی که به انحطاط ماکولای حاد مبتلا هستند، در مرکز دیدشان تاری یا سیاهی کامل را تجربه می‌کنند. همچنین این روش می‌تواند برای بیماران مبتلا به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ورم رنگیزه‌ای شبکیه که منجر به از دست رفتن گیرنده‌های تصویر در چشم می‌شود مورد استفاده قرار بگیرد.

با این حال این تکنولوژی نمی‌تواند برای افرادی که نابینایی مادرزادی دارند مورد استفاده قرار بگیرد چرا که روش کار آن نیازمند شبکه عصبی بینایی کاملا - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توسعه یافته است.

این تنها تکنولوژی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هوشمندی نیست که برای بیماران نابینا مورد ازمایش قرار گرفته است. محققان دانشگاه هیوستون هم در حال آزمایش دستگاهی به نام Orion هستند که تقریبا عملکردی مشابه این عینک هوشمند برای نابینایان را دارد. دستگاه اوریون تا به اینجا توانسته دید نسبی را به 6 بیمار برگرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone