🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11040.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: گام‌های اولیه برای ایجاد شرکت‌های یونیکورن در آینده را در کشور برداشتیم

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان با حضور مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه به بهره‌برداری رسید. این چهارمین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است و وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه ...

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - سمنان با حضور مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه به بهره‌برداری رسید. این چهارمین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است و وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه آن اعلام کرد که دولت گام‌های اولیه برای ایجاد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - شرکت‌های یونیکورن در ایران را برداشته است. او همچنین اعلام کرد سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی کشور از ۱.۷ درصد در سال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - ۱۳۹۲، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - به ۶.۴ درصد در سال ۹۹ رسیده است. به گفته وزیر ارتباطات این سهم تا پایان سال ۱۴۰۰ بیشتر هم خواهد شد و به ۷.۲ درصد خواهد رسید.

«محمد جواد آذری جهرمی» که به صورت آنلاین در مراسم افتتاحیه این پارک فناوری شرکت کرده بود اعلام کرد از ابتدای سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ به طور کلی ۲۳۴ میلیارد تومان در سمنان برای پوشش ارتباطی هزینه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - شده است. جهرمی در این مراسم همچنین به وعده داشتن یونیکورن در پایان کار او به عنوان وزیر ارتباطات اشاره کرد و تاکید کرد که آنها قصد داشتند ۵ یونیکورن در ایران داشته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - باشیم و در کنار این غول‌های بازار کسب و کار فضای مجازی، ده‌ها هزار کسب و کار نیز فعالیت کند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان

او با اعلام اینکه تحقق این مهم نیازمند رشد و توسعه زیرساخت در کشور بود اعلام کرد که حالا این زیرساخت‌ها به قدر کافی رشد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - کرده به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - طوری که ۹۸.۵ درصد جامعه روستایی به اینترنت دسترسی دارند و بازار لازم ایجاد شده است. جهرمی باور دارد این وزارتخانه گام‌های لازم برای شکل گیری یونیکورن‌ها را در اکوسیستم استارتاپی کشور برداشته است. ایجاد پارک‌های فناوری و توسعه بستر ارتباطاتی گام‌هایی بوده که از نظر جهرمی برای تشکیل یونیکورن‌ها در کشور برداشته شده است:.

جهرمی یادآور شد که تمرکز در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان حوزه کشاورزی و فضایی خواهد بود البته محدودیت‌هایی برای فعالیت دیگر حوزه‌ها نیز وجود ندارد: «پیش از این پارک‌های اقتصاد دیجیتال در تهران، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - مشهد و استان فارس ایجاد شده است. در این پارک تمرکز ما - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - بیشتر روی حوزه کشاورزی و فضایی است و سازمان فضایی نیز بخشی از فعالیت‌های استارتاپی فضایی در استان سمنان پیگیری می‌کند. این نهاد و مجموعه فعالیت را به تمام جوانان استان سمنان تقدیم می‌کنیم.»

جهرمی در ابتدای کار خود در دولت روحانی اعلام - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - کرده بود که تا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - سال ۱۴۰۰ ایران ۵ یونیکورن خواهد داشت که این اتفاق رخ نداد. جهرمی دلیل رخ ندادن این موضوع را مشکلات متعددی نظیر تحریم‌ها و مسائل ارزی دانسته بود و حالا اعلام کرده که زیرساخت‌ها و گام‌های اولیه این موضوع اجرا شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone