🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11020.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر برای مقابله با اخبار جعلی با آسوشیتدپرس و رویترز همکاری می‌کند

توییتر امروز اعلام کرد که با همکاری خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس و رویترز تلاش بیشتری خواهد کرد تا اخبار و اطلاعات موثق را بهتر از قبل در این شبکه اجتماعی بازتاب دهد. تیم توییتر با کمک این ...

توییتر امروز اعلام کرد که با همکاری خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس و رویترز تلاش بیشتری خواهد کرد تا اخبار و اطلاعات موثق - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - را بهتر از قبل در این شبکه اجتماعی بازتاب دهد. تیم توییتر با کمک این دو خبرگزاری اطلاعات بیشتری را پیرامون اخباری که در این پلتفرم در جریان است، منتشر می‌کند و به راستی‌آزمایی محتواها در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - رویدادهای مهم می‌پردازد.

تیم Curation توییتر در حال حاضر در تلاش است تا اطلاعات اضافه‌ای را به محتواهای مربوط به ترندهای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - برتر و سایر اخبار زبانه اکسپلور اضافه کند. این تیم وظیفه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - کسب اطمینان از چگونگی رده‌بندی نتایج جستجو را هم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - برعهده دارد تا مطمئن شود که در هنگام - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - جستجو به دنبال برخی کلیدواژه‌ها و هشتگ‌های خاص، اطلاعات معتبر در بالای نتایج نمایش داده می‌شود.

تیم Curation همچنین در اعلان‌هایی ایفای نقش می‌کند که برای رویدادهای مهم از جمله اطلاعیه‌های اضطراری بهداشتی (مثل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا) یا انتخابات در زبانه Explore یا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - در صفحه خانگی نمایش داده می‌شوند. این همکاری به توییتر کمک می‌کند تا محتواها را با برچسب اطلاعات گمراه‌کننده در این شبکه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - اجتماعی نگه دارد ولی در عین حال داده‌های بیشتری در کنار آن‌ها نمایش دهد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس

تیم Curation مستقل از تیم Trust and Safety توییتر عمل می‌کند که مسئول شناسایی محتواهای ناقض قوانین و دستورالعمل‌های این شبکه اجتماعی است. توییتر تایید کرده که آسوشیتدپرس و رویترز نقشی در اعمال این قوانین و برخورد با متخلفان نخواهند داشت.

توییتر می‌گوید با همکاری این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - دو خبرگزاری می‌تواند با سرعت بیشتر و در مقیاس بالاتری اطلاعات تکمیلی را به توییت‌ها اضافه کند. به عبارت دیگر، زمانی که خبری به تازگی منتشر شده و حقایق مربوط به آن هنوز در دست بررسی است، توییتر می‌تواند با مراجعه به این دو منبع - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - خبری اطلاعات بیشتری را در پلتفرم خود ارائه کند.

سیستم راستی‌آزمایی Birdwatch توییتر هم از بازخوردهای آسوشیتدپرس و رویترز بهره‌مند خواهد شد تا بتواند کیفیت اطلاعات را بهتر بررسی کند. توییتر می‌گوید تیم Curation با همکاری این دو خبرگزاری نه تنها اطلاعات بیشتری را به گفتگوها اضافه می‌کند، بلکه می‌تواند تشخیص دهد که چه اخباری به اطلاعات زمینه‌ای نیاز دارند. این اطلاعات زمینه‌ای که در بخش‌های مختلف توییتر دیده می‌شوند، Twitter Moments نام دارند.

همکاری توییتر با آسوشیتدپرس و رویترز ابتدا در زمینه محتواهای انگلیسی خواهد بود، اما انتظار می‌رود که در آینده از زبان‌ها بیشتری پشتیبانی به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - عمل آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone