🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11045.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هشدار پلیس فتا: فریب آگهی‌های جعلی اینترنت ماهواره‌ای را نخورید

معاون فنی پلیس فتا ضمن اطلاع‌رسانی در خصوص کلاهبرداری جدید در فضای مجازی تحت عنوان «عرضه تجهیزات و اکانت اینترنت ماهواره‌ای» از شهروندان خواسته که مراقب این آگهی‌های عمدتا جعلی باشند و در صورت برخورد ...

معاون فنی پلیس فتا ضمن اطلاع‌رسانی در خصوص کلاهبرداری جدید در فضای مجازی تحت عنوان «عرضه تجهیزات و اکانت اینترنت ماهواره‌ای» از شهروندان خواسته که مراقب این آگهی‌های عمدتا جعلی باشند و در صورت برخورد با چنین آگهی‌هایی، آن‌ها را به پلیس فتا گزارش بدهند.

سرهنگ «علی نیک نفس» در این باره گفته است: «اخیرا در پلتفرم‌های آگهی محور، شاهد انتشار آگهی‌های فروش مودم و تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای در کنار بازنشر محتوا و ویدیوهایی هستیم که  از طرف رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی و اظهار نظر وی درباره این نوع از اینترنت، این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - شایعه را بین کاربران ایجاد کرده که "هم اکنون امکان استفاده از خدمات اینترنت ماهواره‌ای در کشور فراهم شده است.»

معاون فنی پلیس فتا درباره این آگهی‌ها گفت: «بررسی‌ها نشان می‌دهد که عمده این آگهی‌ها جعلی بوده و اغلب کلاهبرداران و سودجویان نیز با ادعای رایگان بودن سرویس برای کاربران ایرانی سعی در فریبکاری و اغفال هموطنان دارند؛ در حالی که هنوز امکان استفاده از این خدمات در ایران وجود ندارد.»

اینترنت ماهواره‌ای

نیک نفس می‌گوید که ادعای فروش این تجهیزات به طور کامل و برای فروش به عموم هنوز عملیاتی نشده و تصاویر استفاده شده در این تبلیغات نیز عمدتا مربوط به تصاویر منتشر شده از سایت‌های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - خارجی است.

همانطور که دیجیاتو در گزارش خود پیرامون استارلینک به این موضوع اشاره کرده بود، نیک نفس در خصوص امکان سفارش اینترنت ماهواره‌ای در تهران و سایر شهرهای کشور بیان کرد: «نمایش نام شهرها و مناطق ایران در وبسایت این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - شرکت‌ها به دلیل اتصال آن به وب - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - سرویس‌های گوگل بوده و با وارد کردن نام هر منطقه‌ای، نقاط نزدیک آن نمایش داده می شود؛ لذا وجود نام مناطقی از ایران در وبسایت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - مذکور به معنای ارائه اینترنت ماهواره‌ای در آن مناطق نبوده و تا کنون هیچگونه خدماتی از سوی شرکت های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای در ایران ارائه نشده است.»

همچنین معاون فنی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه مدیران شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای پیش از این بارها تأکید کرده‌اند که تنها با مجوز و بر اساس قوانین و رگولاتوری کشورها خدمات خود را به کاربران ارائه خواهند داد، از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه کلاهبرداری در فضای مجازی در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - خصوص فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای، موضوع - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با این واحد در میان بگذارند.

- تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone