🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11036.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی ITALY. Land of Wonders؛ گشت و گذار در شهرهای ایتالیا

اگر شما هم از عاشقان ایتالیا هستید، دوست دارید ببینید در میلان چه خبر است و سرکی در ونیز بکشید، با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا با بازی ITALY. Land of Wonders آشنا شویم. ...

اگر شما هم از عاشقان ایتالیا هستید، دوست دارید ببینید در میلان چه خبر است و سرکی در ونیز بکشید، با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا با بازی ITALY. Land of Wonders آشنا شویم.

هرچند که راه‌های زیادی برای تبلیغ فرهنگ و میراث فرهنگی وجود دارند و کمتر کسی برای این کار به سراغ بازی‌های موبایل می‌رود، اما مسئولان گسترش فرهنگ ایتالیا به سراغ این روش - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - رفته‌اند و یک بازی پازلی ساخته‌اند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان

بازی ITALY. Land of Wonders داستانی فانتزی و جذاب دارد که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - در آن بازیکنان با کاراکتری به نام Elio همراه می‌شوند. الیو مسئول روشن کردن خورشید است و خورشید هم برای روشن شدن به جرقه‌های کوچکی نیاز دارد که حالا در سراسر شهرهای ایتالیا پخش شده‌اند.

بنابراین الیو به راه می‌افتد تا بیست جرقه را از سراسر کشور ایتالیا جمع‌آوری کند اما به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - دست آوردن جرقه‌ها در گرو بازسازی راه‌ها است. در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - هر مرحله شما به یک شهر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - می‌روید که راه‌های آن تکه تکه شده‌اند و شما باید در مدت محدودی راه را دوباره بسازید.

بازیکنان در این راه با پنج نگهبان روبرو می‌شوند که هر کدام بخشی از میراث - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - فرهنگی را به نمایش می‌گذارند. این نگهبانان شما را راهنمایی می‌کنند تا با طبیعت، خوراک، هنر، نمایش و طراحی ایتالیایی آشنا شوید. در هر مرحله با یک پازل روبرو هستید که در صورت حل کردن آن داستان بازی جلو می‌رود و می‌توانید جرقه‌ها را به دست بیاورید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان

بسیاری از بازی‌های پازلی به علت تکراری شدن گیم‌پلی نتوانستند به موفقیت کافی برسند اما به نظر می‌رسد که سازندگان بازی ITALY. Land of Wonders به این مشکل فکر کرده‌اند زیرا داستان بازی پس از گذراندن صد مرحله با یک تغییر حسابی روبرو می‌شود. الیو از کار برکنار می‌شود و شما به عنوان محافظ جدید خورشید انتخاب خواهید شد تا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - داستان را پیش ببرید.

طراحی پازل‌ها با سطوح سختی مختلفی انجام شده و هم شامل پازل‌های ساده و هم چالش‌برانگیز است اما اگر بخواهیم یک میانگین از کل مراحل برآورد کنیم می‌توان گفت سطح کلی بازی متوسط رو به آسان است. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - به نظر می‌رسد علت سخت نبودن پازل‌ها این است که کاربران بخش آموزشی بازی را فراموش نکنند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان

هر مرحله از بازی در یکی از شهرهای ایتالیا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - به وقوع می‌پیوندد و شما با کوه‌ها، دریاچه‌ها و نمادهای هر شهر آشنا خواهید شد. علاوه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - بر این که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - جزئیات در گیم‌پلی گنجانده شده‌اند، اطلاعات زیادی هم در قالب مطالب متنوع و جذاب در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - بازی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را مطالعه کنند.

به نوعی می‌توان گفت که بازی ITALY. Land of Wonders یک راهنمای گردشگری کامل است که با بیش از ۶۰۰ مطلب خواندنی درباره‌ی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - اخبار و حقایق و ویدیوهای جالب در کنار  سرگرمی، کاربران را با کشور ایتالیا و میراث فرهنگی اصلی آن آشنا می‌کند.

طراحی بصری بازی و کیفیت پازل‌های سه بعدی آن کاملا رضایت‌بخش است و مشخصا کیفیت بازی برای اهداف تبلیغی فدا نشده است. در کل بازی کیفیت بالایی دارد و اگر دوست دارید یک سفر مجازی مختصر به ایتالیا داشته باشید و این کشور را بیشتر بشناسید، اطلاعات زیادی را در اختیارتان می‌گذارد. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - اگر هم می‌خواهید فقط بازی کنید با یک بازی پازلی جذاب روبرو خواهید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان - شد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تالش استان گیلان

ITALY. Land of Wonders

سازنده: Forge Reply, s.r.l. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 274.9/224 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone